مطالب مرتبط:
برگزاری اولین دوره آموزشی «حداقل الزامات ناظر بر ریسک فناوری اطلاعات موسسات اعتباری»
دوره آموزشی سیستم های اتصال زمین و حفاظت در برابر صاعقه در بندر چابهار برگزار شد
سومین کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در دره شهر برگزار شد
کارگاه های آموزشی مربیان و حافظان کل مهد قرآن مازندران برگزار می شود
ضرورت افزایش کمی و کیفی خدمات آموزشی در مدارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 17:202024-07-23سياسي

اهمیت استمرار دوره های آموزشی برای فعالان گردشگری


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس بر اهمیت برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه شاغلان و فعالان حوزه گردشگری تأکید کرد.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت گردشگری اداره کل  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس بر اهمیت برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه شاغلان و فعالان حوزه گردشگری تأکید کرد.

محسن ضیایی امروز 2 مردادماه در کارگاه یک روزه مهارت آموزی زنان شاغل در حرفه خانه داری واحدهای اقامتی استان فارس گفت: استان فارس در منابع، جاذبه ها و تاسیسات گردشگری در دنیا جایگاه ویژه ای دارد، همچنین از لحاظ نیروهای متخصص، متعهد و فعال در حوزه گردشگری از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه توجه به زیرساخت ها و بازاریابی در حوزه گردشگری ضروری است، اظهار کرد: توجه به نیروهای انسانی در این حوزه از اهمیت بسزایی برخورد است و نحوه برخورد و رفتار شاغلین در اماکن اقامتی و گردشگری تأثیر مهمی در ذهنیت گردشگران خواهد داشت، از این رو استمرار دوره های آموزشی ویژه برای تمامی افرادی که به صورت مستقیم با گردشگران در ارتباط هستند، امری ضروری است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری سومین جشنواره چند رسانه ای میرا


برچسب ها: گردشگری - حوزه گردشگری - دوره های آموزشی - سرپرست معاونت گردشگری - استان فارس - گردشگری و صنایع دستی - معاونت گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت استمرار دوره های آموزشی برای فعالان گردشگری

اهمیت استمرار دوره های آموزشی برای فعالان گردشگری