مطالب مرتبط:
وزیر ورزش: باید توجه بیشتری به ورزش بانوان داشته باشیم/ حضور قهرمانان در راس فدراسیون ها باعث رشد و شکوفایی برخی رشته ها شده
ویدئو | حمله مقاومت لبنان به دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
با انتخاب «یحیی السنوار» مبارزه با صهیونیست ها شدت بیشتری خواهد گرفت
ویدئو | حمله مقاومت لبنان به دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
با انتخاب «یحیی سنوار» مبارزه با صهیونیست ها شدت بیشتری خواهد گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 11:252024-08-13سياسي

گفتمان مقاومت باید با حساسیت بیشتری دنبال شود


قائم مقام شورای عالی نهمین اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت»، گفت: بعد از شهادت اسماعیل هنیه باید گفتمان مقاومت با نگاه متعالی تر و با حساسیت بیشتری دنبال شود.

- قائم مقام شورای عالی نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت : گفتمان مقاومت باید با حساسیت بیشتری دنبال شود قائم مقام شورای عالی نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت ، گفت: بعد از شهادت اسماعیل هنیه باید گفتمان مقاومت با نگاه متعالی تر و با حساسیت بیشتری دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی در نشست خبری اطلاع رسانی درباره نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با موضوع پاسداشت فرماندهان میدان و دیپلماسی مقاومت، شهید حسین امیرعبداللهیان و شهید اسماعیل هنیه که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، اظهار کرد: نهمین اجلاسیه جهادگران غربت با توجه به نگاه خالصانه، مخلصانه و صادقانه افراد بی نام و گمنام مانند شهید امیرعبدالهیان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت شهید امیر عبداللهیان در دیپلماسی مقاومت و پرچم داری او در این حوزه، توضیح داد: جبهه مقاومت هرآنچه انرژی و نیرو و حرکت به سوی از بین بردن و نابودی اسراییل دارد از موسسین این جایگاه گرفته است .


برچسب ها: مجاهدان در غربت - گفتمان مقاومت - بین المللی - اسماعیل هنیه - مقاومت - شورای عالی - قائم مقام
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان مقاومت باید با حساسیت بیشتری دنبال شود

گفتمان مقاومت باید با حساسیت بیشتری دنبال شود