مطالب مرتبط:
هوای گرم تا پایان هفته در اصفهان ماندگار است
هوای تهران آلوده است
هوای تهران برای گروه های حساس آلوده است
هوای تهران آلوده است
هوای تهران آلوده شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 13:502024-08-04اجتماعي

هوای اصفهان از فردا آلوده تر و گرم تر می شود


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش کیفیت هوا و روند تدریجی افزایش دما طی روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 مرداد خبرداد.

- آسیه آقایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر استقرار جوی به نسبت پایدار تا اواخر هفته بر فراز استان اصفهان است.

وی ادامه داد: آسمان بیشتر مناطق به صورت صاف و غبار رقیق در ساعات بعدازظهر و گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه (15 و 16 مرداد) در نیمه شرقی و تا حدی مرکز، گاهی همراه با گردوخاک محلی، کاهش دید و کیفیت هوا پیش بینی می شود.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، همچنین از فردا تا پایان هفته روند افزایش تدریجی دما و ماندگاری هوای گرم در سراسر استان و بالارفتن آلاینده ازن در مناطق پرتردد و صنعتی اصفهان در ساعات ظهر و بعد از ظهر پیش بینی می شود.

آقایی افزود: هفته جاری افزایش نسبی میانگین دما، افزایش نسبی اشعه مضر خورشید(UV)، خطر گرمازدگی به ویژه برای گروه های حساس و اطفال و سالمندان را به همراه دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اداره کل اصفهان با اشاره به اینکه افزایش دما طی این هفته همه مناطق استان را در برمی گیرد، خاطرنشان کرد: شدت گرما به ویژه در مناطق مر


برچسب ها: استان اصفهان - اداره کل هواشناسی - اصفهان - هواشناسی - پیش بینی - استان - افزایش ابر و وزش باد
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان از فردا آلوده تر و گرم تر می شود

هوای اصفهان از فردا آلوده تر و گرم تر می شود