مطالب مرتبط:
دیدار رییس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
بیانیه جهاد اسلامی درباره شهادت اسماعیل هنیه
اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس که در تهران ترور شد، که بود؟ + جزییات ترور و بیوگرافی
ورود شیخ نعیم قاسم، مقام ارشد حزب الله و زیاد نخاله، دبیر جهاد اسلامی، و نماینده انصارالله یمن به مراسم تحلیف رییس جمهور
جهاد اسلامی: ترور اسماعیل هنیه ضایعه بزرگی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 08:152024-07-31بين الملل

جنبش جهاد اسلامی: شهادت فرماندهان عزم مقاومت را سست نخواهد کرد


جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد، تصریح کرد که شهادت فرماندهان، عزم مقاومت را سست نخواهد کرد.

- جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام اینکه رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد، تصریح کرد که شهادت فرماندهان، عزم مقاومت را سست نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، محمد الهندی معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفت که اسماعیل هنیه از همان آغاز برای شهادت کار می کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای اولین بار در تاریخ موجودیت خود با چنین مقاومتی مواجه شده، تاکید کرد که مقاومت فلسطین و لبنان پیش از این نیز با شهادت فرماندهان بزرگی مواجه شده اند، اما شهادت این فرماندهان باعث شکسته شدن عزم و اراده آنها نشده است.

الهندی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد و واکنش های آن نشان دهنده تزلزل و ناتوانی نسبت به تحقق اهداف خود است.

این مقام جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ترور شهید هنیه تنها متوجه مقاومت فلسطین و جنبش حماس نیست، بلکه مربوط به ایران نیز می شود.

جهاد اسلامی همچنین در بیانیه ای ضمن اعلام همبستگی خود با جنبش حماس در تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد که اقدام تروریستی بزدلانه رژیم صهیونیستی در


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - جهاد اسلامی فلسطین - فرماندهان - جنبش جهاد اسلامی - جنبش جهاد اسلامی فلسطین - جهاد اسلامی - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

جنبش جهاد اسلامی: شهادت فرماندهان عزم مقاومت را سست نخواهد کرد

جنبش جهاد اسلامی: شهادت فرماندهان عزم مقاومت را سست نخواهد کرد