مطالب مرتبط:
خدمت 34 موکب بخش سلامت از استان به زائران اربعین حسینی
موکب بیت الرقیه(س) بندرعباس میزبان زائران ایرانی و خارجی اربعین
نمایی از اهتزاز پرچم خدمت رسانی به زائران اربعین در شلمچه
خدمات رسانی 200 موکب آبادان به زائران اربعین حسینی
هلال احمر آذربایجان شرقی در خدمت زائران اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 17:552024-08-09اجتماعي

370 موکب اوقاف در خدمت زائران اربعین


مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 370 موکب داخل و خارج کشور برای خدمات رسانی به زائران اربعین فعال شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد ، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه دوره آموزشی هیات امنا و خادمان امامزادگان و بقاع متبرکه آذربایجان غربی اظهار کرد: سازمان اوقاف 370 موکب در مسیر های داخل دو کشور ایران و عراق برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی فعال کرده است.

حجت الاسلام محمد نوروزپور افزود: این مواکب در مرز های مختلف خروجی به سمت عتبات عالیات و همچنین در مسیر های کشور از جمله شهر های کربلا، نجف، سامرا و کاظمین مستقر شده اند.

وی اضافه کرد: خدمت رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) و توزیع غذا، شربت و موارد دیگر به مشرف شدگان به عتبات عالیات از جمله اقداماتی است که در این مواکب صورت می گیرد.

حجت الاسلام نوروزپور با اشاره به بازگشایی مرز تمرچین برای عبور زوار اباعبدالله الحسین (ع) گفت: در این مرز نیز تدارک ویژه ای از سوی نهاد های مختلف از جمله اوقاف صورت گرفته است.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور درخصوص برگزاری دوره آموزشی هیات امنا و خادمان امامزادگان و بقاغ متبرکه نیز بیان کرد: این دوره نیز


برچسب ها: سازمان اوقاف و امور خیریه - سازمان اوقاف - اباعبدالله الحسین - اوقاف و امور خیریه - بقاع متبرکه - زائران اربعین - عتبات عالیات
آخرین اخبار سرویس:

370 موکب اوقاف در خدمت زائران اربعین

370 موکب اوقاف در خدمت زائران اربعین