مطالب مرتبط:
استفاده از فناوری های نوین در نظام های حقوقی به سرعت در حال گسترش است
استفاده از فناوری های نوین در نظام های حقوقی در حال گسترش است
استفاده از فناوری های نوین در سیستم های قضایی به سرعت در حال گسترش است
زمان افزایش سرمایه شرکت های بورسی به 80 روز کاهش یافت/ افزایش 500 هزار میلیارد تومانی شرکت های بورسی/ مهلت استفاده از حق تقدم ها نصف شد
عکس| قاب جنجالی از سعید جلیلی؛ آقای سیاستمدار از گوگل میت استفاده کرد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 13:402024-07-25سياسي

استفاده از فناوری های نوین در نظام های حقوقی در حال گسترش است


دادستان کل کشور با بیان اینکه استفاده از فناوری های نوین در نظام های حقوقی و سیستم های قضایی به سرعت در حال گسترش است، گفت: این روند باعث بهبود کارایی و کاهش زمان مورد نیاز برای اتخاذ تصمیمات و صدور احکام می شود، اما به موازات این محاسن، چالش ها و مسائلی نیز در استفاده از آنها وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، بیست و دومین نشست دادستان های کل کشور های عضو سازمان همکاری شانگهای، با موضوع نقش دادستانی در دنیای مدرن و عصر دیجیتال معاصر، تبادل تجربیات کشور های عضو سازمان شانگهای در مبارزه با تهدیدات جدید و تضمین حقوق بشر امروز (پنج شنبه، 4 مرداد) به میزبانی بیشکک جمهوری قرقیزستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد در این اجلاس که به صورت ویدیوکنفرانس سخنرانی کرد، اظهار داشت: در ابتدا باید اعلام کنم به دلیل مأموریت خاص داخلی و لزوم پیگیری تمهیدات برای برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری اسلامی ایران نتوانستم به صورت حضوری با همکاران خود دیدار داشته باشم.

وی افزود: لازم است مراتب تشکر و قدردانی خود را از برقراری امکان نشست مجازی از دادستان کل قرقیزستان و از همه کسانی که در انجام آن نقش داشته اند اظهار کنم.


برچسب ها: استفاده از فناوری - فناوری های نوین - نظام های حقوقی - دادستان - استفاده - حجت الاسلام والمسلمین - دادستان های کل کشور
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری های نوین در نظام های حقوقی در حال گسترش است

استفاده از فناوری های نوین در نظام های حقوقی در حال گسترش است