مطالب مرتبط:
پاکستان، فرمانده یگان عملیات مشترک در آب های بین المللی شد
صادرات بیش از 671 هزار کیلوگرم فرآورده های حوزه صنایع وابسته به طیور و آبزیان لرستان
کشف 8 کیلوگرم مواد مخدر در رامیان
کشف بیش از 53 کیلوگرم تریاک در بردسکن
بیش از 44 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در اسلامشهر کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 15:002024-07-23حوادث

کشف بیش از 75 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان


در ادامه طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و شهرستان مبارکه اصفهان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط سوداگران مرگ با یک دستگاه خودروی سمند مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

  سردار یحیی الهی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سمند در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی استان های جنوبی کشور به استان های مرکزی می باشد.

  فرمانده انتظامی لرستان گفت: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مبارکه اصفهان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: سرانجام تیم هایی مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و شهرستان مبارکه پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن 75 کیلو و 300 گرم حشیش و یک کیلو و 800 تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.


برچسب ها: مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - پلیس مبارزه با مواد مخدر - فرمانده انتظامی لرستان - فرمانده انتظامی - شهرستان مبارکه - مواد
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 75 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان

کشف بیش از 75 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان