مطالب مرتبط:
تحلیلی از سفر ژنرال «کوریلا» به تل آویو در بحبوبه بحران
تحلیلی از سفر ژنرال «کوریلا» به تل آویو در بحبوبه بحران
فرمانده سنتکام فردا به فلسطین اشغالی سفر می کند
صبحانه خبری، 15 مرداد 1403؛ از ادعای روزنامه کویتی درباره سفر یک هیئت آمریکایی به ایران در روز پنجشنبه تا مختل شدن جی. پی. اس در تل آویو
فرمانده سنتکام برای ایجاد ائتلاف وارد خاورمیانه شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 11:502024-08-05بين الملل

تحلیلی از سفر فرمانده سنتکام به تل آویو


فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی تروریستی ارتش آمریکا موسوم به «سنتکام» در اوج تنش ها در منطقه و با وجود اختلافات بایدن و نتانیاهو راهی تل آویو شد تا نشان دهد روابط دوطرف بیش از آنکه به این دو شخص خلاصه شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از العالم، بنابر گزارش امروز (دوشنبه) رسانه ها، ژنرال مایکل کوریلا، فرمانده سنتکام که در آمریکا حضور داشت همزمان با تشدید تنش ها در منطقه صبح امروز خودش را به مقر فرماندهی نظامی آمریکا رسانده است.

آن طور که صهیونیست ها گزارش داده اند، این ژنرال عالی رتبه که فرمانده نظامیان آمریکا در غرب آسیا محسوب می شود در اولین مقصد راهی تل آویو شده است و سپس به اردن و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس سفر خواهد کرد.

بر کسی پوشیده نیست که این ژنرال عالی رتبه آمریکایی برای ایجاد هماهنگی میان یگان های عملیاتی آفندی و پدافندی در کشورهای منطقه راهی این سفرها شده است.

با عنایت به تجربه عملیات وعده صادق هم می توانیم با درصد بالا احتمال بدهیم که آمریکا فرمانده اصلی درگیری با ایران خواهد بود.

نکته قابل تأمل در این میان، عمق رابطه نظامی و امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی است که فارغ از روابط سیاسی و حتی رابطه سران دو طرف، همکاری، هماهنگی و همراهی تل آویو و واشنگتن، امری خدشه ناپذیر است.


برچسب ها: فرمانده - آمریکا - فرمانده سنتکام - شورای همکاری خلیج فارس - تل آویو - سنتکام - فرماندهی
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی از سفر فرمانده سنتکام به تل آویو

تحلیلی از سفر فرمانده سنتکام به تل آویو