مطالب مرتبط:
کسانی که در بنیاد مستضعفان دنبال صندلی می گردند، بیکارند/ سهم 6 درصدی بنیاد در اقتصاد کشور/ آنهایی که می گویند بنیاد مالیات نمی دهد، استغفار کنند
گسترش صنایع کوچک شاه کلید تحول اقتصاد مقاومتی است
پتروشیمی بندرامام رشد صد درصدی صادرات در 4 ماهه اول سال را ثبت کرد/ شکسته شدن رکورد 6 ساله صادرات برای ارزآوری در اقتصاد کشور
ستون فقرات اقتصادی صهیونیست ها شکسته است
روایتی تکاندهنده از سخنرانی محرمانه وزیر اقتصاد هاشمی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 14:502024-08-09سياسي

صنایع کوچک ستون فقرات اقتصاد کشور هستند


21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک است، از آنجایی که این صنایع به توسعه کسب وکار کمک می کند از آن به عنوان ستون فقرات اقتصاد یاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضایی در خطبه های نمازجمعه امروز اردستان اظهار داشت: یکی از اموری که در همه دوران های زندگی بشر وجود داشته و همواره ادامه دارد تقابل حق و باطل است که در برهه هایی از زمان بروز و ظهور بیشتری دارد و نمونه آن این ایام ماه صفر است که شامل حضور کاروان اهل بیت در شام است.

وی افزود: باطل همچون کف روی آب بوده و ماندگاری ندارد بنابراین آنچه که باقی مانده و ماندنی است حق خواهد بود که تحقق این موارد را در حوادث ماه صفر نظیر جنگ صفین وجود داشت.

امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: پنجم ماه صفر یادآور شهادت مظلومانه دختر خردسال امام حسین (ع) در خرابه های شام است و هفتم صفر نیز بزرگداشت سلمان فارسی است که این فرد به مقامی رسید که پیامبر وی را از اهل بیت دانست و به سلمان محمدی رسید.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک است، از آنجایی که این صنایع به توسعه کسب وکار کمک می کند از آن به عنوان ستون فقرات اقتصاد یاد شده و تمام شرکت ها و صنایع کوچک نقشی در اقتصاد دارد.


برچسب ها: اردستان - ماه صفر - صنایع کوچک - ستون فقرات - امام جمعه - صنایع - جمعه
آخرین اخبار سرویس:

صنایع کوچک ستون فقرات اقتصاد کشور هستند

صنایع کوچک ستون فقرات اقتصاد کشور هستند