مطالب مرتبط:
محمد علی مهتدی، پژوهشگر ارشد مطالعات خاورمیانه: ترور اسماعیل هنیه ضربه معنوی به مقاومت است/ شهید هنیه بیش از چهره هایی چون خالد مشعل معتقد به هماهنگی با ایران بود/ هنیه از عملیات 7 اکتبر حماس بی اطلاع بود
ترور اسماعیل هنیه با شلیک... با سرجنگی انجام شد
ترور اسماعیل هنیه و سهم آن هایی که به دشمن اطلاعات دادند
تظاهرات مردم مالزی در محکومیت ترور شهید «اسماعیل هنیه»
با اهتزاز پرچم سرخ انتقام ایران در برابر ترور اسماعیل هنیه اعلام جنگ می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 11:452024-08-04سياسي

ترور اسماعیل هنیه را باعث شعله ور شدن مقاومت می دانیم


نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: گفت: حقوق بشر اسلامی که به همت جمهوری اسلامی ایران و زیر سایه رهبر معظم انقلاب تأسیس شده، آمده تا بگوید؛ - نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: گفت: حقوق بشر اسلامی که به همت جمهوری اسلامی ایران و زیر سایه رهبر معظم انقلاب تأسیس شده، آمده تا بگوید؛ حقوق بشر یعنی کرامت انسان و فرقی نمی کند مسلمان باشد یا مسیحی، عرب باشد یا غیر عرب.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خالد قدومی در مراسم گرامی داشت سالروز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی و اعطای هشتمین دوره جایزه حقوق بشر اسلامی گفت: حقوق بشر، مفهومی انسانی، گسترده و عمیق است.

حقوق بشر یعنی کرامت انسان و انسان عزتمند.

حقوق بشر در سازمان ملل به این دلیل آغاز شد که حفظ امنیت و انسانیت بشر مورد توجه باشد اما برای رژیم های درنده و کودک کش که در جهان اقلیت هستند، حقوق بشر معنا ندارد.

وی گفت: آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان باعث اصلی ایجاد رژیم صهیونیستی هستند و با این اقدام خود امنیت جهان را تهدید کرده اند در حالی که اکثر کشورهای دیگر جهان ناظر آن بودند.

قدومی در ادامه با اشاره با ترور و شهادت رییس دفتر سیاسی حماس، گفت: اسماعیل هنیه، نخست وزیر اسبق و شخصیت سیاسی و دیپلماسی و انسانی بود، امام مسجد و حافظ قرآن و شخصیت فرهنگی و سیاسی بود.


برچسب ها: حقوق بشر - حقوق بشر اسلامی - اسلامی - جمهوری اسلامی ایران - حقوق - رهبر معظم انقلاب - انسان
آخرین اخبار سرویس:

ترور اسماعیل هنیه را باعث شعله ور شدن مقاومت می دانیم

ترور اسماعیل هنیه را باعث شعله ور شدن مقاومت می دانیم