مطالب مرتبط:
توقیف لودر 40 میلیارد ریالی قاچاق در الیگودرز
در قم تریلی حامل 26 هزار لیتر گازوییل قاچاق، توقیف شد
10 میلیارد ریال کالای قاچاق در دلیجان توقیف شد
توقیف محموله 10 میلیاردی قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی در اصفهان
توقیف لودر 40 میلیاردی قاچاق در الیگودرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 12:002024-08-02اقتصادي

کشف و توقیف 10 مترمکعب چوب قاچاق در ملایر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله درباره خرید و فروش و استفاده از چوب های قاچاق جنگلی راش و توسکا در این شهرستان، - ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله درباره خرید و فروش و استفاده از چوب های قاچاق جنگلی راش و توسکا در این شهرستان، بعد از چند روز پیگیری و بررسی نامحسوس، چوب های قاچاق مورد نظر کشف و توقیف شد.

جواد زنگنه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه برای افراد متخلف پرونده تشکیل شد و به مراجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: 10 مترمکعب چوب قاچاق حدود یک کامیون پُر از چوب است که ارزش ریالی بالایی دارد.

وی از احداث 40 کیلومتر آتش بُر در جنگل های ملایر برای پیشگیری از آتش سوزی خبر داد و اظهار کرد: آموزش های پیشگیرانه شامل آموزش و آگاه سازی، آموزش بسیج دانش آموزی ، آموزش شوراها و دهیاران اسلامی، آموزش بهره برداران، آموزش محافظین افتخاری و تشکل های مردم نهاد برای کشاورزان با هدف پیشگیری از آتش سوزی انجام شده است.

زنگنه به احداث آتش بُر در جنگل های شهرستان شامل میرزا کوچک خان و جنگل شاهد و کنار جاده ها، برای جلوگیری از حریق به مساحت 40 کیلومتر اشاره کرد و گفت: با هدف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جذب همیار طبیعت، کارگاه آموزشی همیاران طبیعت


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - اداره منابع طبیعی - قاچاق - منابع طبیعی - ملایر - خرید و فروش - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

کشف و توقیف 10 مترمکعب چوب قاچاق در ملایر

کشف و توقیف 10 مترمکعب چوب قاچاق در ملایر