مطالب مرتبط:
بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موکب های استان در مسیر تردد زوار اربعین
ببینید| وزیر پیشنهادی نفت: اولویت من استفاده از ظرفیت دیپلماسی کشورهای همسایه برای تبدیل ایران به قطب انرژی منطقه خواهد بود
صهیونیست ها به طور سازمان یافته از شکنجه استفاده می کنند
بررسی آخرین وضعیت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد
اجرای پویش بین المللی طریق الاقصی در کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 07:252024-08-21سياسي

استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان نظام مهندسی


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان از قابلیت های جهاد دانشگاهی استان استفاده کرده و همکاری لازم را خواهد داشت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان از قابلیت های جهاد دانشگاهی استان استفاده کرده و همکاری لازم را خواهد داشت.

حمید اسکندری در نشست مشترک با رییس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت و تعامل های دو طرفه ما با جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سالها قبل تاکنون ادامه داشته و کما فی السابق این همکاری ها ادامه می یابد.

همچنین صاحب سروش فر، جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان نظام مهندسی استان، افزود: جهاد دانشگاهی می تواند در عرصه های مختلف و همکاری و تعامل با سازمان نظام مهندسی تحول آفرین باشد.

وی بر لزوم همکاری های مشترک بخصوص آموزش کارکنان، دانش افزایی، افزایش مهارت کارکنان و غیره از طریق دوره های جهاد دانشگاهی تاکید و اظهارکرد: جهاد دانشگاهی بستر مناسبی برای عملیاتی ساختن تفکرات علمی و پژوهشی و آموزشی در استان است.

سروش فر تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در توسعه علم و فناوری افتخارآفرین است و این نهاد انقلابی برای تحقق آرمان های دینی و انقلابی از تمامی امکانات در جهت توسعه کشور و


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - سازمان نظام مهندسی - استان کهگیلویه و بویراحمد - رییس سازمان نظام مهندسی - بویراحمد - کهگیلویه - نظام مهندسی
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان نظام مهندسی

استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان نظام مهندسی