مطالب مرتبط:
فوری/ جزییات و نحوه شهادت اسماعیل هنیه اعلام شد / شلیک پرتابه بود یا بمب گذاری؟
گزارش تسنیم از جزییات ترور اسماعیل هنیه: در این ترور نه از عامل انسانی و کاشت بمب، بلکه از فناوری های جدید تروریستی استفاده شده
ترور شهید هنیه باشلیک پرتابه کوتاه برد انجام شده است
بیانیه سوم سپاه درباره ترور هنیه | ترور با شلیک «پرتابه کوتاه برد» از محدوده استقرار هنیه صورت گرفته
اطلاعیه شماره 3 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی ترور شهید هنیه صادر شد | انجام عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه برد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 21:402024-08-03بين الملل

میدل ایست آی: ترور هنیه با پرتابه انجام شد نه بمب گذاری


یک درگاه خبری آنلاین به نقل شاهدان عینی گزارش داد که «اسماعیل هنیه»، در اثر شلیکه پرتابه ای به شهادت رسیده است و بمب گذاری درکار نبوده.

- یک درگاه خبری آنلاین به نقل شاهدان عینی گزارش داد که اسماعیل هنیه ، در اثر شلیکه پرتابه ای به شهادت رسیده است و بمب گذاری درکار نبوده.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نحوه شهادت اسماعیل هنیه ، رییس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان ، رییس جمهور منتخب کشورمان به تهران سفر کرده بود، تبدیل به یکی از ابزارهای سیاسی رسانه های خارجی همچون نیویورک تایمز و رونن برگمن یکی از نیروهای امنیتی رژیم اسراییلی و تحلیلگر این نشریه آمریکایی شده بود.

اما اکنون، با توجه به تحقیقات صورت گرفته، تارنمای آنلاین میدل ایست آی ، در گزارشی به نقل از سه شاهد عینی که در ساختمان شدیدا محافظت شده و محل اقامت شهید هنیه حضور داشتند نوشت: رییس سیاسی حماس در اثر شلیک پرتابه به اتاقش کشته شده (به شهادت رسیده) است و بمب گذاری در کار نبوده است.

این افراد که یکی از آنها در اتاقی در نزدیکی شهید هنیه اقامت داشت، روز جمعه به میدل ایست آی گفتند که قبل از اینکه انفجار ساختمان را تکان دهد صداهایی، مشابه صداهای ناشی از موشک را شنیده اند.


برچسب ها: اسماعیل هنیه - بمب گذاری - میدل ایست آی - اسماعیل - گزارش - هنیه - رییس دفتر سیاسی حماس
آخرین اخبار سرویس:

میدل ایست آی: ترور هنیه با پرتابه انجام شد نه بمب گذاری

میدل ایست آی: ترور هنیه با پرتابه انجام شد نه بمب گذاری