مطالب مرتبط:
صرفه جویی در مصرف آب و برق با مدیریت کولر های آبی
صرفه جویی 1300 مگاواتی ادارات در مصرف برق
صرفه جویی، تنها راهکار عبور از بحران برق در اصفهان
فولاد مبارکه در حال حاضر 800 مگاوات به ظرفیت برق تولیدی کشور اضافه کرده است / عدم تحقق مشوق های وزارت نیرو در قبال خودتامینی برق صنایع / فقط 6 تا 7 درصد برق کشور در صنعت فولاد مصرف می شود
مصرف برق امسال 6 بار رکورد زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 11:102024-07-26اقتصادي

لزوم صرفه جویی مشترکان کردستان در مصرف برق


با توجه به افزایش دمای هوا، این احتمال در روز های پیش رو وجوددارد در صورتی که مشترکان برق بیشتر از روز های گذشته، نسبت به مصرف برق در ساعات اوج مصرف، صرفه جویی نکنند و مصارف غیر ضرور خود را مدیریت و حذف ننمایند، احتمال بروز خاموشی های پراکنده، بیش از هر زمان دیگری است.

در این روز ها تقاضا برای مصرف برق در استان کردستان، بیش از مقدارمگاوات تعیین شده کشوری است که متاسفانه بدلیل افزایش دمای هوا رخ داده و وضعیت شبکه برق تحت فشار قرار گرفته است.

این اطلاعیه تاکید می نماید تولیت هدایت نیروگاه ها برعهده شرکت مدیریت تولید برق است و رسالت شرکت های توزیع برق، دریافت انرژی از بخش های انتقال و متعاقبا توزیع آن در بین مصرف کنندگان و مشترکان شهری و روستایی  است.

سهمیه تخصصی این شرکت در استان کردستان بصورت روزانه متغییر و حدودا از400تا440 مگاوات است این درحالی است که تقاضا برای مصرف در این روز های گرم سال 550 مگاوات تا582 مگاوات بوده است؛ به عبارتی به ازای هر یک درجه که دمای هوا گرمتر می شود تقاضا برای مصرف 1800 مگاوات افزایش می یابد.


برچسب ها: افزایش دمای هوا - استان کردستان - مصرف - مصرف برق - کردستان - صرفه جویی - دمای هوا
آخرین اخبار سرویس:

لزوم صرفه جویی مشترکان کردستان در مصرف برق

لزوم صرفه جویی مشترکان کردستان در مصرف برق