مطالب مرتبط:
ادغام داده های اقتصادی و اقلیمی، طرح سیاست های اقلیمی را تسهیل می کند/ گزارش صندوق بین المللی پول برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای
پایان رقابت های بین المللی تنیس ساحلی با معرفی نفرات برتر
تورم 2 میلیون درصدی ونزوئلا چگونه به یک درصد رسید؟ از اصلاح روابط بین المللی و کاهش تحریم ها تا بهره گیری از مشاوران خارجی و کنترل های مالی
برگزاری رقابت بین المللی در سیستان و بلوچستان با تکمیل زیرساخت ها
برگزاری رقابت های بین المللی جودو در سیستان و بلوچستان با تکمیل زیرساخت ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 15:452024-07-22اقتصادي

انتشار فراخوان نخستین رقابت های بین المللی فن آوری های نوین مالی


فراخوان برگزاری نخستین مسابقه بین ‍ المللی فن آوری های نوین مالی همزمان با شانزدهمین رویداد بین المللی صنعت مالی منتشر شد.

- فراخوان برگزاری نخستین مسابقه بین ‍ المللی فن آوری های نوین مالی همزمان با شانزدهمین رویداد بین المللی صنعت مالی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شادا فراخوان نخستین مسابقه بین المللی فن آوری های نوین مالی همزمان با شانزدهمین رویداد بین المللی صنعت مالی منتشر شد.

این مسابقه، همگام با شعار امسال (جهش تولید با مشارکت مردم)، جذب سرمایه با مشارکت و نظر مردم و بازدیدکنندگان انجام خواهد شد.

از این رو توجه ویژه به اثربخش بودن تعاملات میان سه بازیگر اصلی یعنی استارتاپ ها، سرمایه گذاران و مردم به عنوان مخاطبین اصلی ایده ها مورد توجه قرار گرفته است تا این تعاملات به صورت هدفمند، به رشد و توسعه اکوسیستم استارتاپی در حوزه فین تک منجر شود.

این رویداد، یک مسابقه بین فرصت ها برای فرصت آفرینی است که در آن صاحبان ایده با شناساندن ایده و جذب سرمایه لازم برای توسعه کسب وکار خود، سرمایه گذاران با تصمیم درست و سرمایه گذاری هدفمند روی ایده ها و مردم با مشارکت و نظردهی روی ایده های کاربردی و دریافت جایزه نقش آفرینی کنند.


برچسب ها: بین المللی - فراخوان - مالی - نخستین - مسابقه - برگزاری - رقابت های بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان نخستین رقابت های بین المللی فن آوری های نوین مالی

انتشار فراخوان نخستین رقابت های بین المللی فن آوری های نوین مالی