مطالب مرتبط:
1250 اتوبوس و کامیون آماده خدمت رسانی به موکب داران اربعین
113 موکب فارس آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند
اعزام خودپرداز های سیار بانک سینا به مرز های غربی کشور برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی
موکب حسینیه اعظم زنجان اربعین امسال در سامرا خدمت رسانی می کند
اعزام خادمان امامزادگان قم به سامرا برای خدمت رسانی ایام اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 14:402024-08-08سياسي

خدمت رسانی به 35 هزار نفر در یک ماه گذشته از طریق میز خدمت


رییس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان مرکزی با حضور در شهرستان خنداب و دیدار با اهالی این منطقه به مشکلات مردم رسیدگی کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک ؛ قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور به شهرستان خنداب سفر کرد و با برپایی میز خدمت در آستان مقدس امامزاده محمد مسعود(ع) شهر خنداب در بین جامعه هدف از نزدیک با مسائل و مشکلات افراد تحت پوشش این سازمان قرار گرفت.

قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در شهرستان خنداب گفت: امروز افتخار این را داریم که در جمع مردم عزیز و شریف استان مرکزی به خصوص شهرستان خنداب هستیم و اعلام می کنیم که در سراسر استان و در همه شهرستان ها خدمت رسانی و برگزاری میز خدمت در قالب رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی در حال برگزاری است.

رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: مراجعه محوری از سوی سازمان بهزیستی به مردم همان طور که شهید رییسی خواسته بود اتفاق افتاده به طوری که در یک ماه گذشته به 25 استان کشور سفر کردم و با منابع ملی که به استان ها و استان مرکزی تزریق خواهد شد امیدواریم بتوانیم انجام وظیفه و گره گشایی کنیم.

او عنوان کرد: در میز خدمت هایی که در 25 استان کشور برگزار شد نزدیک به 35 هزار نفر با مراجعه حضوری و دیدار چهره به چهره مشکلات خود را مطرح و خدمات لازم را دریافت کردند.


برچسب ها: رییس سازمان بهزیستی کشور - رییس سازمان بهزیستی - سازمان بهزیستی - سازمان بهزیستی کشور - شهرستان خنداب - شهرستان - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به 35 هزار نفر در یک ماه گذشته از طریق میز خدمت

خدمت رسانی به 35 هزار نفر در یک ماه گذشته از طریق میز خدمت