مطالب مرتبط:
فیلم | میزبانی موکب امامزاده هاجره خاتون سنندج از زوار اربعین
همایش بین المللی یافته های نوین در علوم ورزشی برگزار می شود
وبینار آنلاین توسعه صادرات با محوریت فرصت های بازار افغانستان برگزار شد
مراسم شهید افشاری دوشنبه در اصفهان برگزار می شود
رزمایش «از جهاد مقدس تا دفاع مقدس» در خراسان جنوبی برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 11:252024-08-18سياسي

دومین همایش منطقه ای «رایحه» به میزبانی سنندج برگزار می شود


سنندج_ دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت: دومین همایش منطقه ای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب «رایحه» به میزبانی سنندج برگزار می شود.

- دومین همایش منطقه ای رایحه به میزبانی سنندج برگزار می شود سنندج_ دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان گفت: دومین همایش منطقه ای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب رایحه به میزبانی سنندج برگزار می شود.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با موافقت شورای فرهنگ عمومی استان کردستان و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دومین همایش منطقه ای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب رایحه به میزبانی سنندج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش افزود: همایش رایحه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) در تاریخ 16 و 17 آبانماه برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان تصریح کرد: این همایش با حمایت قرارگاه فرهنگی شهیدآوینی و حضور صاحبنظران حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی-ایرانی استان های شمال غرب و غرب کشور برگزار می شود.

دریایی ضمن دعوت از کنشگران محقق و صاحب ایده در حوزه عفاف و حجاب افزود: فرهنگ غنی ایران اسلامی از دیرباز پذیرای پوششی مناسب از تنوع رنگ و فرم لباس اقوام ایرانی بوده و صیانت از این هویت اصیل و زدودن زنگار حاصل از پوشش وارداتی غرب می تواند گامی مؤث


برچسب ها: شورای فرهنگ عمومی استان - شورای فرهنگ عمومی - دبیر شورای فرهنگ عمومی - استان کردستان - برگزار - فرهنگ عمومی - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش منطقه ای «رایحه» به میزبانی سنندج برگزار می شود

دومین همایش منطقه ای «رایحه» به میزبانی سنندج برگزار می شود