مطالب مرتبط:
در انتقاد به لباس کاروان؛ صدای مهسا جاور درآمد
سعید نیک پور در موزیک ویدئو ستارخان با صدای زیبایی «سالار عقیلی»
ماجرای ناراحتی ستاره پرسپولیس از جواد خیابانی؛ این آقا گزارشگری بلد نیست/ خیلی ها موقع گزارش او صدای تلویزیون را می بندند!
آوازخوانی شنیدنی و پر از احساس «سقوط» توسط صدای پرقدرت《فرزاد فرزین》•موزیک ویدئو
زیرنویس گردی| ناراحتی ستاره پرسپولیس از جواد خیابانی؛ این آقا گزارشگری بلد نیست/ خیلی ها موقع گزارش او صدای تلویزیون را می بندند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 13:402024-07-29سياسي

صدای واحد


نگاه به دولت ها باید به عنوان یک کارگزار باشد که این کارگزار اگر در وظایف خود موفق بود، قطعا نتیجه شیرین آن را همه خواهند چشید؛ چراکه همه در یک کشتی نشسته ایم و این موفقیت ها در زندگی همه ایرانیان تأثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدای واحد عنوان سرمقاله روزنامه صبح نو است که در ادامه می خوانید: روز گذشته رهبر معظم انقلاب حکم تنفیذ مسعود پزشکیان را اعطا کردند و او به عنوان رییس جمهور کار خود را در دولت چهاردهم آغاز کرد.

رویدادی که می توان از آن به عنوان آغاز فصل وفاق، همدلی و اجماع ملی نام برد.

مقام معظم رهبری بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات، بارها خواستار حمایت همه فعالان سیاسی و اجتماعی و انتخاباتی از دولت شدند و پیروزی این دولت را پیروزی همه ارکان کشور نامیدند.

به عقیده رهبر معظم انقلاب در این انتخابات شکست خورده نداریم چرا که برنده و بازنده در برگزاری آزمون مهم مردم سالاری که آسان به دست نیامده، معنی ندارد و این مشارکت با تلاش همه گروه ها و جناح های سیاسی حاصل شده است.

همچنان که ایشان بیان داشتند: خاصیت انتخابات، رأی آوردن یکی و رأی نیاوردن دیگری است؛ اما این نباید موجب نقار، اختلاف، شکاف و جدایی شود.

گذشته از آن در شرایط حساس کنونی که منطقه همچون انبار باروت است و دشمنان به دنبال توطئه های جدید برای ضربه به ایران هستند


برچسب ها: رهبر معظم انقلاب - انتخابات - دولت - سرمقاله روزنامه - کارگزار - مقام معظم رهبری - روزنامه صبح نو
آخرین اخبار سرویس:

صدای واحد

صدای واحد