مطالب مرتبط:
شناسایی و اخراج بیش از 3 هزار اتباع بیگانه از گیلان
دستگیری چهار شکارچی غیرمجاز در آمل و ساری
دستگیری 4 فعال غیرمجاز ارزی/ کشف 27650 ارز قاچاق
شناسایی و دستگیری 4 فعال غیرمجاز ارزی در تهران
دستگیری شکارچیان غیرمجاز خرگوش در دزفول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 15:452024-08-14حوادث

دستگیری بیش از 3000 اتباع غیرمجاز در گیلان


فرمانده انتظامی استان گیلان موضوع حضور اتباع بیگانه غیرمجاز را به عنوان یکی از معضلات استان اعلام و اظهار کرد: گیلان، استان ممنوع برای اقامت و اشتغال اتباع بیگانه است، - ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان موضوع حضور اتباع بیگانه غیرمجاز را به عنوان یکی از معضلات استان اعلام و اظهار کرد: گیلان، استان ممنوع برای اقامت و اشتغال اتباع بیگانه است، متاسفانه از چندماه قبل سیر حضور اتباع در استان افزایش یافته اما با تلاش ها و اقداماتی که انجام گرفت از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3000 اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر و به اردوگاه منتقل شدند.

سردار عزیزالله ملکی امروز 24 مردادماه در نشست تعاملی با مدیران رسانه ها که در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تبریک روز خبرنگار از تعامل و همکاری خبرنگاران در انعکاس اخبار پلیس تقدیر و تشکر و اظهار کرد: خبرنگاران همگام با پلیس و دستگاه های امدادرسان در حوادث حضور دارند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق زیربنای امنیت پایدار است و خبرنگاری دومین شغل پرخطر دنیاست، افزود: گزارش لحظه به لحظه حوادث کار بسیار سختی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر لزوم استفاده صحیح از ظرفیت اصحاب رسانه در اطلاع رسانی صریح، به موقع و تنویر افکار عمومی به


برچسب ها: اتباع بیگانه - فرمانده انتظامی استان - استان - اتباع - بیگانه - گیلان - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 3000 اتباع غیرمجاز در گیلان

دستگیری بیش از 3000 اتباع غیرمجاز در گیلان