مطالب مرتبط:
تجلیل از 144 آزاده سرافراز شهرستان ساوجبلاغ
تجلیل از همکاران آزاده شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی
تصاویر/ نشست صمیمی کارکنان اداره کل استاندارد استان مرکزی با آزاده سرافراز حاج «عباس درمان»
تجلیل از فعالان حوزه جوانی جمعیت استان بوشهر
بانوان پیشکسوت دفاع مقدس استان خراسان رضوی تجلیل شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 17:252024-08-15ورزشي

317 آزاده استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند


طی همایشی با عنوان «الماس های درخشان» به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی 317 آزاده این استان تجلیل شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی همایشی با عنوان الماس های درخشان به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان استانی 317 آزاده این استان تجلیل شدند.

حجت الاسلام قدرت الله خرم روز، مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: آزادگان همراه با شهیدان رفتند، سال ها در سیاه چاله های رژیم بعث عراق شکنجه دیده اند و فراق دوری از وطن رهبر و خانواده را تحمل کردند.

وی با اشاره به تحمل سختی ها و شکنجه ها توسط اسیران و آزادگان افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد 20 غریب دارد که در کنار آزادگان به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام خرمروز اظهار کرد: آزادگان از مشکلاتی رنج می برند که از مهم ترین آنها اشتغال فرزندان شان است و انتظار داریم که مسئولان پای کار مشکلات خانواده های شهدا جانبازان و آزادگان بیایند و فکری برای حل آنها کنند.

وی بیان کرد: برنامه های مختلف فرهنگی، معنوی و ورزشی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سطح استان کهگیلویه و بو


برچسب ها: استان کهگیلویه و بویراحمد - کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - بویراحمد - کهگیلویه - نماینده ولی فقیه در استان - استان
آخرین اخبار سرویس:

317 آزاده استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

317 آزاده استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند