مطالب مرتبط:
اعزام موکب انصارالحسین نکا برای خدمات دهی به زائران اربعین
موکب بیت الرقیه(س) بندرعباس میزبان زائران ایرانی و خارجی اربعین
آغار فعالیت پارکینگ بزرگ اربعین در مهران
نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی در مرز های غربی توسط 157 تیم بهداشتی در ایام اربعین حسینی
برپایی 3 موکب از سوی خادمیاران رضوی کرمانشاه برای خدمت رسانی به زوار اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 15:502024-08-09اجتماعي

فعالیت 3500 موکب در ایام اربعین/ شناسه حقوقی برای 1600 موکب


رییس قرارگاه مرکزی اربعین با اشاره به هدایت 3500 موکب از سراسر کشور برای ایام اربعین از تخصیص شناسه حقوقی به 1600 موکب و معافیت مالیاتی آنها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید نامجو رییس قرارگاه مرکزی اربعین و جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات جزو کمیته های 17 گانه ستاد مرکز اربعین است و ساماندهی اسکان و تغذیه زائران را از طریق مواکب به عهده دارد.

وی افزود: ما تقریباً 3500 موکب که مردم در سراسر کشور ساماندهی کرده اند را هدایت کرده و خدمات رسانی این مواکب برای زائرین اربعین در مرزها و در شهرهای زیارتی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا را تسهیل می کنیم.

نامجو با اشاره به درخواست مواکب برای دریافت شناسه حقوقی اظهار داشت: با همکاری وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین سردار میراحمدی، همچنین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توانستیم برای 1600 موکب شناسه حقوقی دریافت کنیم.

این کار موجب می شود این مواکب به صورت رسمی فعالیت کرده و در بانک ها به اسم موکب خودشان حساب باز کنند و همچنین در فعالیت های خیریه خود معاف از مالیت باشند.

ستاد توسعه و بازسازی عتبات به عنوان سازمان بالاسری مواکب پیگیری های لازم را انجام داده و به سازمان امور مالیاتی اعلام می کند و این مواکب از این موضوع بهره خواهند برد.


برچسب ها: اربعین - بازسازی عتبات عالیات - قرارگاه مرکزی - بازسازی عتبات - ستاد بازسازی عتبات عالیات - عتبات عالیات - سازمان ثبت اسناد و املاک
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3500 موکب در ایام اربعین/ شناسه حقوقی برای 1600 موکب

فعالیت 3500 موکب در ایام اربعین/ شناسه حقوقی برای 1600 موکب