مطالب مرتبط:
وزیر دفاع اسراییل: ایران برای حمله بزرگ آماده می شود / اعزام زیردریایی امریکا به منطقه / سران انگلیس، فرانسه و آلمان : ایران به اسراییل حمله نکند
محور رایزنی «بایدن» با سران فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس
رایزنی «بایدن» با سران فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس درباره غرب آسیا
بیانیه بریتانیا، فرانسه و آلمان: جنگ در غزه فورا باید متوقف شود/ ایران خویشتن داری نشان دهد
درخواست آلمان از ایران برای جلوگیری از تشدید تنش ها در خاورمیانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 23:252024-08-12بين الملل

درخواست آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا از ایران


سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا بدون اشاره به اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و غرب آسیا، در بیانیه ای مشترک از ایران خواستند تا از تهدید خود برای پاسخ به اقدام تروریستی این رژیم در ترور شهید هنیه در تهران عقب نشینی کند.

- سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا بدون اشاره به اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و غرب آسیا، در بیانیه ای مشترک از ایران خواستند تا از تهدید خود برای پاسخ به اقدام تروریستی این رژیم در ترور شهید هنیه در تهران عقب نشینی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه دوشنبه، 22 مرداد، رهبران آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا با صدور بیانیه ای مشترک، از ایران خواستند تا از حمله تلافی جویانه خود به اسراییل دست بکشد.

بیانیه و درخواست سران آمریکا و متحدان غربی آن از کشورمان درحالی صورت می گیرد که رژیم صهیونیستی با تشدید سیاست های ترور خود در ترور فواد شکر فرمانده ارشد حزب الله در پایتخت بیروت و ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، به افزایش تنش ها در منطقه غرب آسیا دامن زده است.

در چنین شرایطی، در بیانیه این کشورها که جزو حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی هستند، آمده است: ما رهبران ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان و ایتالیا درباره وضعیت خاورمیانه گفتگو کر


برچسب ها: تروریستی - اقدامات تروریستی - آمریکا - ایتالیا - رژیم صهیونیستی - اقدام تروریستی - بیانیه
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا از ایران

درخواست آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا از ایران