مطالب مرتبط:
31 مرداد، آخرین مهلت ثبت نام سرویس دانش آموزان مدارس یزد
31 مرداد آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس دانش آموزان یزد
10 شهریور آخرین زمان ثبت درخواست در سامانه سپند
امکان دریافت کتب درسی دانش آموزان تنها با ثبت نام در مدارس
اقدام خودسرانه مدارس درعدم ثبت نام دانش آموزان بانمرات ضعیف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 14:252024-08-17اجتماعي

لزوم ثبت درخواست سرویس دانش آموزان در سامانه سپند


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: فرصت ثبت درخواست والدین برای سرویس مدرسه در سامانه (سپند) 10 شهریور پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: با توجه به درخواست های بیشمار والدین دانش آموزان، آخرین زمان ثبت درخواست و یا ویرایش اطلاعات والدین برای سرویس مدرسه در سامانه (سپند) 16 مرداد تا 10 شهریور ماه برای سال تحصیلی 1404-1403 است و دیگر تمدید نخواهد شد.

 عبدی دانش مقدم افزود: براساس مصوبه ابلاغی وزارت کشور و هیات وزیران از سال تحصیلی جدید همه امورات در زمینه سرویس دانش آموزی برعهده شهرداری ها است.

وی با بیان اینکه اولویت تخصیص سرویس مدارس با والدینی است که در زمان مقرر ثبت درخواست کرده اند ادامه داد: آن دسته از والدین که ممکن است تا شروع سال تحصیلی تغییر محل سکونت و یا مدرسه دانش آموز داشته باشند و یا در مرحله اول ثبت نام والدین نتوانستند درخواست خود را در سامانه ثبت کنند، می توانند در این مرحله ثبت نام و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

 رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج ادامه داد: در سامانه سپند، اطلاعات مربوط به شرکت های حمل و نقل دانش آموزی ثبت شده که توسط شهرداری ها ارزیابی، اعتبار سنجی و تایید می شود و پس از آن، اطلا


برچسب ها: سازمان حمل و نقل بار و مسافر - حمل و نقل بار و مسافر - درخواست - والدین - سازمان حمل و نقل - سال تحصیلی - شهرداری یاسوج
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ثبت درخواست سرویس دانش آموزان در سامانه سپند

لزوم ثبت درخواست سرویس دانش آموزان در سامانه سپند