مطالب مرتبط:
پیام نماینده ولی فقیه و استاندار همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه
پیام مشترک امام جمعه و استاندار همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه
ویدئو | پیام عروس شهید اسماعیل هنیه از غزه پس از با خبر شدن از شهادت هنیه
پیام تسلیت زاکانی در پی شهادت اسماعیل هنیه
صدور پیام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پی شهادت اسماعیل هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 14:302024-07-31سياسي

پیام مسئولان همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه


در پی شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان پیام مشترکی صادر کردند.

- متن پیام مشترک آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر قاسمی فرزاد استاندار همدان در پی شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ شهادت برادر مجاهد و ایثارگر، دکتر حاج اسماعیل هنیه، را به ملت مقاوم و سربلند فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می نماییم.

مجاهد شهید، با عشقی سرشار به جهاد فی سبیل الله، به فوز عظیم شهادت نائل آمد و نام خود را در تاریخ پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی جاودانه ساخت.

صهیونیست های جنایتکار و خونخوار بدانند که جریان مقاومت وابسته به شخص نیست و مستمر خواهد بود و خون پاک شهیدانی چون حاج اسماعیل هنیه، بذرهای مقاومت و پایداری را در دل های آزادی خواهان می نشاند و صدها و هزاران مجاهد دیگر را برای مبارزه با ظلم و ستم برمی انگیزد.

این خون های مقدس، زنجیره ای از قیام و انقلاب علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار آن را رقم می زند که هیچ گاه خاموش نخواهد شد.


برچسب ها: مقاومت اسلامی - نماینده ولی فقیه در استان - مقاومت اسلامی فلسطین - جبهه مقاومت اسلامی - مقاومت - نماینده ولی فقیه - مقاوم
آخرین اخبار سرویس:

پیام مسئولان همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه

پیام مسئولان همدان در پی شهادت اسماعیل هنیه