مطالب مرتبط:
ضرورت برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت مساجد در استان تهران
کارشناس برنامه ریزی تولید
سردار علایی: قطعا آمریکا در ترور هنیه همکاری نزدیک عملیاتی و اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی داشته است/ سازمان های امنیتی ایران باید برنامه ریزی های بیشتری را برای مقابله با ترورهای هوشمند اسراییل انجام دهند
کارشناس برنامه ریزی و کنترل موجودی
کارشناس برنامه ریزی شهری: پایتخت ظرفیت بلندمرتبه سازی دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 13:452024-07-31اقتصادي

برنامه ریزی برای صنعت گردشگری بر پایه داده های آماری است


رشت _ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: بر اساس داده های آماری ارایه شده برنامه ریزی و مدیریت صنعت گردشگری در اولویت قرار می گیرد.

- رشت _ معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: بر اساس داده های آماری ارایه شده برنامه ریزی و مدیریت صنعت گردشگری در اولویت قرار می گیرد.

محمد علی حسینی نسب در گفت گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان گیلان با توجه به موقعیت اقلیمی و جغرافیایی ممتاز خود علاوه بر جاذبه های تاریخی و فرهنگی غنی از شرایط بسیار مناسبی برای جذب گردشگران برخوردار است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری این استان افزود: گیلان به جهت توانمندی های مؤثر در حوزه گردشگری به عنوان استان معین و مقصد گردشگری تلقی می شود.

حسینی نسب با بیان اینکه برآورد تعداد مسافران و گردشگران ورودی و اقامت کننده در گیلان دارای اهمیت ویژه ای است، گفت: بر اساس داده های آماری ارائه شده برنامه ریزی و مدیریت صنعت گردشگری در اولویت قرار می گیرد.

وی با اشاره به آمارهای کمی و آمارهای کیفی حوزه گردشگری گیلان افزود: برای هر دسته (با توجه به دستورالعمل ستاد خدمات سفر) روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای شاخص های منحصر به خود هستند.


برچسب ها: گردشگری - اداره کل میراث فرهنگی - میراث فرهنگی گیلان - معاون گردشگری - صنعت گردشگری - میراث فرهنگی - برنامه ریزی
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای صنعت گردشگری بر پایه داده های آماری است

برنامه ریزی برای صنعت گردشگری بر پایه داده های آماری است