مطالب مرتبط:
پیام پزشکیان به پادشاه بحرین
پیام رییس جمهور سنگال به پزشکیان
آیت الله معلمی، عضو مجلس خبرگان: پزشکیان را شخصاً انسان سالم و موفقی می شناسم/ جوسازی های اطراف ممکن است به ایشان و اجرای وعده هایش آسیب بزند/ پزشکیان در پاسخ به پیام سید حسن نصرالله و جبهه مقاومت فلسطین شأن و منزلت رییس جمهور را حفظ کرد
پیام هواداران پزشکیان به رییس جمهور منتخب | ماجرای هو شدن رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان
پادشاه شهر حلّه را بشناسید/ حسن معجونی در «رویای نیمه شب»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 15:452024-07-27سياسي

پزشکیان به پادشاه بحرین پیام داد


خبرگزاری رسمی بحرین از پاسخ رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران به پیام تبریک پادشاه این کشور و تشکر از وی به خاطر این تبریک خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) در این باره گزارش داد: محمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین پاسخی را از جناب آقای دکتر ممسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران به نامه تبریک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دریافت کرد.

طبق این گزارش، پزشکیان در پاسخ خود از پادشاه بحرین به خاطر تبریک و ابراز احساس برادرانه در پیام تبریک تشکر و و قدردانی کرد.

بنا گزارش داد که پزشکیان همچنین بر تمایل خود برای تقویت روابط دوستانه میان 2 کشور و به طور کلی کشورهای همسایه و منطقه بر اساس همکاری، گفت وگو و احترام متقابل تاکید کرد.

رییس جمهور منتخب ایران در پیام خود خاطرنشان کرد که دولت وی به تعمیق روابط با کشورهای همسایه و توسعه روابط با بحرین اهمیت ویژه ای خواهد داد.

خبرگزاری بنا در ادامه اضافه کرد که پزشکیان با آرزوی سلامتی و شادکامی برای پادشاه بحرین ، برای ملت این کشور سعادت و پیشرفت روزافزون را از خداوند متعال خواستار شد.

پادشاه بحرین پیشتر در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بود.


برچسب ها: رییس جمهور منتخب - جمهوری اسلامی ایران - پادشاه بحرین - جمهور - بحرین - رییس جمهور - پزشکیان
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان به پادشاه بحرین پیام داد

پزشکیان به پادشاه بحرین پیام داد