مطالب مرتبط:
حمایت همه جانبه از ترویج تغذیه با شیر مادر
حمایت همه جانبه ترویج تغذیه با شیر مادر برای همه ضروری است
همایش بیان اهمیت تغذیه با شیر مادر در آزادشهر
80 درصد کودکان زیر یکسال همدان با شیر مادر تغذیه می شوند
«هزار روز تغذیه با شیر مادر» ضامن حفظ سلامت نسل آینده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 18:502024-08-05پزشكي

حمایت همه جانبه از ترویج تغذیه با شیر مادر برای همه ضروری است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تغذیه با شیر مادر برای تحقق اهداف جهانی تغذیه از جمله بقا و سلامت انسان ها، رشد اقتصادی و نیز پایداری محیط زیست امری کلیدی و حیاتی است.

- بوشهر- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تغذیه با شیر مادر برای تحقق اهداف جهانی تغذیه از جمله بقا و سلامت انسان ها، رشد اقتصادی و نیز پایداری محیط زیست امری کلیدی و حیاتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم برجویی فرد با اشاره به آغاز هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر از 10 تا 16 مردادماه بیان داشت: در سال جاری این هفته با شعار حمایت همه جانبه ترویج تغذیه با شیر مادر برای همه مورد تأکید و حمایت قرار گرفته و در راستای دستیابی به اهداف فعالیت ها طراحی شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: حمایت و ترویج تغذیه با شیر مادر به عنوان راه حل مؤثر و هزینه اثربخش برای ادامه زندگی، ارتقای وضعیت تغذیه، رشد و تکامل شیرخواران و کودکان خردسال، حفاظت از سلامت مادران و کمک به کودکان برای دستیابی به حداکثر ظرفیت خود، حتی تا سنین بزرگ سالی مستند شده است.

برجویی فرد افزود: در راستای دستیابی به اهداف، ارتقای آگاهی جامعه در خصوص چالش های موجود در حمایت از ترویج تغذیه با شیر مادر، توسعه بستر لازم جهت دسترسی برابر به تغذیه با شیر مادر به عن


برچسب ها: تغذیه با شیر مادر - دانشگاه علوم پزشکی بوشهر - دانشگاه علوم پزشکی - شیر مادر - تغذیه - معاون بهداشت - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همه جانبه از ترویج تغذیه با شیر مادر برای همه ضروری است

حمایت همه جانبه از ترویج تغذیه با شیر مادر برای همه ضروری است