مطالب مرتبط:
واژگونی خودرو در جاده تربت حیدریه به شادمهر یک فوتی برجای گذاشت
سقوط خودرو به دره در محور کجور یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت
واژگونی دو خودرو و یک فوتی
2 تصادف در جنوب غرب خوزستان 14 مصدوم برجای گذاشت
ویدئوی حرکات جنون آمیز نیسان آبی در جاده هراز | پلیس خودرو را اینگونه توقیف کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 09:102024-08-18حوادث

واژگونی خودرو در جاده تربت حیدریه به شادمهر یک فوتی برجای گذاشت


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: واژگونی خودرو پراید در جاده تربت حیدریه به شادمهر منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه: واژگونی خودرو در جاده تربت حیدریه به شادمهر یک فوتی برجای گذاشت مشهد- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: واژگونی خودرو پراید در جاده تربت حیدریه به شادمهر منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین صادقی اظهار کرد: صبح یکشنبه در تماس تلفنی با سامانه 125 یک مورد واژگونی خودرو پراید و محبوس شدن سرنشینان آن در کیلومتر سه جاده تربت حیدریه به شادمهر گزارش شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه ادامه داد: پس از ثبت اطلاعات حادثه تیم اطفای حریق و تیم امداد و نجات ایستگاه شماره سه به محل حادثه اعزام شدند که پس از حضور، بررسی و ایمن سازی صحنه محبوس شدگان با تجهیزات تخصصی نجات از درون خودرو به بیرون منتقل شدند.

وی گفت: این خودرو 2 سرنشین داشته است که در این حادثه یک زن به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و فرد دیگر توسط پرسنل فوریت های پزشکی به مراکز درمانی منتقل شد و علت وقوع بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.


برچسب ها: تربت حیدریه - آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - شهرداری تربت حیدریه - واژگونی خودرو - سازمان آتش نشانی - حیدریه
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی خودرو در جاده تربت حیدریه به شادمهر یک فوتی برجای گذاشت

واژگونی خودرو در جاده تربت حیدریه به شادمهر یک فوتی برجای گذاشت