مطالب مرتبط:
خلیفه کل ارامنه آذربایجان: با اعلام محکومیت ترور شهید هنیه خواستار اجرای عدالت هستیم
اجتماع مردم سیستان در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه
اجتماع خودجوش کردستانی ها در محکومیت ترور اسماعیل هنیه
محمد ایرانی، دیپلمات: پاسخ ندادن به «ترور» شهید هنیه، ضعف مطلق تلقی خواهد شد/ پاسخ ایران باید دقیق، حساب شده و تاثیرگذار باشد/ مدیریت تحرکات دیپلماتیک ایران در منطقه بسیار مهم است/ نتانیاهو به دنبال انتقال خط تنش از داخل به خارج از مرزهای فلسطین است
واکنش نخست وزیر سابق پاکستان به ترور شهید هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 16:502024-08-03بين الملل

محکومیت ترور شهید هنیه از سوی خلیفه کل ارامنه آذربایجان


در بیانیه اسقف اعظم گریگور چیفتچیان ، خلیفه کل ارامنه آذربایجان و کاکیک جوجیان ، رییس شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان آمده است: ویرانی کشور و کشتار مردم بی گناه فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، بی تفاوتی و بی توجهی جهان متمدن را دربرگرفته است که این بی تفاوتی اینک از حد و مرز خود گذشته است، آزار و اذیت روزانه برادران و خواهران فلسطینی، قلب تمام ما را به درد آورده است.

آنها تاکید کرده اند: اسماعیل هنیه، فرد متعهد و از خود گذشته ای بود که تمام زندگی خود را وقف تلاش در راه آزادی و پیروزی ملت فلسطین کرد تا مردم رنج دیده فلسطین به پیروزی و عدالت دست یابد.

وحدت و هم صدایی خود را برای اجرای عدالت که برای مردم فلسطین بلند شده است را اعلام می نماییم و مودت برادرانه خود را نسبت به ملت فلسطین ابراز کرده و شهادت اسماعیل هنیه را به تمام عدالت خواهان، برادران مسلمان و ملت فلسطین تسلیت عرض می کنیم.

خلیفه گری ارامنه در ایران سه اسقف اعظم در استان های اصفهان، آذربایجان و تهران دارد؛ خلیفه گری آذربایجان با 700 سال سابقه، قدیمی ترین آنها است.

این خلیفه گری همواره در مناسبت ها و رویداد های مختلف مهم با صدور پیام یا بیانیه هایی وحدت و اتحاد خود را با برادران مسلمان نشان می دهد.


برچسب ها: فلسطین - ملت فلسطین - آذربایجان - اسماعیل هنیه - برادران - ارامنه - بی تفاوتی
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت ترور شهید هنیه از سوی خلیفه کل ارامنه آذربایجان

محکومیت ترور شهید هنیه از سوی خلیفه کل ارامنه آذربایجان