مطالب مرتبط:
رویداد «مدار 57» ویژه دانشجویان فارس برگزار شد 
پزشکیان: با این وضعیت پاسخگوی خدا در قیامت نخواهیم بود| برای معرفی وزرا 10 هزار ساعت جلسه برگزار شده است| یک حساب رسمی بانکی نداریم
رویداد «مدار 57» ویژه دانشجویان فارس برگزار شد
پزشکیان: با این وضعیت پاسخگوی خدا در قیامت نخواهیم بود| برای معرفی وزرا 10 هزار ساعت جلسه برگزار شده است| مردم ناراضی هستند مقصر ما هستیم نه آمریکا
نشست دیگری در قاهره برای آتش بس غزه برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 11:352024-08-17دانش

«روز معرفی دانشگاه» ویژه دانشگاه های فارس برگزار می شود


رویداد بزرگ «روز معرفی دانشگاه»، ویژه ی دانشگاه های استان فارس، به میزبانی دانشگاه شیراز، در روزهای 30و31 مردادماه برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس رویداد بزرگ روز معرفی دانشگاه ، ویژه ی دانشگاه های استان فارس، به میزبانی دانشگاه شیراز، در روزهای 30و31 مردادماه برگزار خواهد شد.

مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز امروز، 27 مردادماه در نشست این دانشگاه ضمن اعلام این خبر، گفت: این رویداد دو روزه که در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز، واقع در خیابان ساحلی ترتیب یافته است؛ با حضور دانشگاه های شیراز، علوم پزشکی شیراز صنعتی شیراز، جهرم، سلمان فارسی کازرون، غیرانتفاعی هنر و دانشگاه غیرانتفاعی پیشتازان برگزار خواهد شد.

محسن راجی به معرفی رویداد روز دانشگاه پرداخت و افزود: روز معرفی دانشگاه، رویدادی است که ازسوی دانشگاه ها برای دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسری که دانشجویان آینده هستند، برگزار می شود تا بتوانند با محیط و فضای دانشگاه آشنا شده و درباره ی رشته ها و گرایش های موجود در دانشگاه اطلاعات کسب کنند.

همچنین در این رویداد، این فرصت فراهم می شود تا دانش آموزان با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان فعلی دانشگاه تعامل و گفت وگو داشته باشند.


برچسب ها: دانشگاه - دانش - دانشگاه شیراز - دانشگاه ها - شیراز - دانشگاه های استان - رویداد
آخرین اخبار سرویس:

«روز معرفی دانشگاه» ویژه دانشگاه های فارس برگزار می شود

«روز معرفی دانشگاه» ویژه دانشگاه های فارس برگزار می شود