مطالب مرتبط:
مهمترین طرح های مورد افتتاح استان یزد در هفته دولت
استاندار مازندران: روش های نوین تامین اعتبار برای طرح های اقتصادی شناسایی شود
سرکشی و تجلیل از فعالین 1300 مساجد استان یزد در راستای تحقق محله مردم سالار اسلامی
پسران اسکیت باز اردکان؛ فاتح قهرمانی رولبال استان یزد
73 هکتار از اراضی استان مرکزی به طرح های اقدام ملی مسکن اختصاص یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 14:002024-08-18اقتصادي

تامین اعتبار 23 طرح استان یزد از محل پرداخت های مالیاتی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به تامین اعتبار 23 طرح در استان از محل پرداخت مالیات مودیان در راستای نشان دار کردن مالیاتها، - ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به تامین اعتبار 23 طرح در استان از محل پرداخت مالیات مودیان در راستای نشان دار کردن مالیاتها، به عدم توفیقات در اجرای برنامه های توسعه ای کشور تاکنون اشاره و افزایش اختیارات استان ها، تمرکز زدایی و مطالبه گری را از شروط اصلی اجرایی شدن برنامه هفتم توسعه ذکر کرد.

مجید دهقانی زاده در پنجمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی و نظارتی در اجرا و شناخت برنامه هفتم توسعه کشور و ظرفیت های نهفته در احکام این برنامه، اظهار کرد: باید تمام بهره برداری لازم از این ظرفیت بزرگ در راستای ارتقاء و توسعه استان صورت پذیرد.

وی برنامه هفتم توسعه و اجرای آن را مهمترین اتفاق توسعه ای پیش روی کشور توصیف کرد و گفت: تحقق این امر نیاز به مشارکت و همت همه جانبه دستگاه های اجرایی و نظارتی دارد.

دهقانی زاده برنامه هفتم توسعه کشور را شعار و تمرکز اصلی رییس جمهور عنوان و اظهار کرد: در این برنامه سازوکارهای خاص همچون شورای عالی راهبری دیده شده است.


برچسب ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی - برنامه - استان - تامین اعتبار - رییس سازمان مدیریت - برنامه هفتم توسعه - برنامه ریزی
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار 23 طرح استان یزد از محل پرداخت های مالیاتی

تامین اعتبار 23 طرح استان یزد از محل پرداخت های مالیاتی