مطالب مرتبط:
مخالف وزیر پیشنهادی: با ارز ترجیحی و سلطان واردات چه کار می خواهید کنید؟/موافق وزیرپیشنهادی : نوری قزلچه دارای تجربه بالا در حوزه کشاورزی از صف تا ستاد است+فیلم
سبزی: «نوری قزلجه» با گوشت و پوست خود مشکلات حوزه کشاورزی را لمس کرده است
اتابک فردی باسابقه و کاربلد برای سکانداری صمت است
ناطق نوری: دنیامالی یک مدیر توانمند و صاحب تجربه است
استادان حوزه قرآن؛ پیشران فعالیت های اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 09:502024-08-19سياسي

جلالی: «نوری» فردی باسابقه و تجربه فعالیت در حوزه کشاورزی است


نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کشاورزی فردی با سابقه و دارای تجربه فعالیت در حوزه کشاورزی است که می تواند عملکرد موفقیتی در وزارت کشاورزی داشته باشد.

- جلالی: نوری فردی باسابقه و تجربه فعالیت در حوزه کشاورزی است نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کشاورزی فردی با سابقه و دارای تجربه فعالیت در حوزه کشاورزی است که می تواند عملکرد موفقیتی در وزارت کشاورزی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جلالی در جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس به عنوان موافق غلامرضا نوری وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در صورت استفاده مناسب و متناسب با توان مناطق مختلف و به کارگیری روش های نوین دانش بنیان و توجه به بخش های مختلف کشاورزی می توان علاوه بر تولید محصولات کشاورزی، بخشی از محصولات را با کسب ارزش افزوده و ارزآوری صادر کرد که آورده مناسبی برای اقتصاد دارد.

وی بیان کرد: آقای نوری سابقه و تجربه فعالیت در محیط روستایی و بخش کشاورزی دارد و می تواند با هماهنگی و کمک همه زیربخش های مختلف کشاورزی عملکرد موفقیتی از خود به جای بگذارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت حوزه کشاورزی اظهار کرد: باید با استفاده از اسناد بالادستی به سمت تولید محصولات کشاورزی و غذایی سا


برچسب ها: کشاورزی - حوزه کشاورزی - وزیر پیشنهادی - مجلس شورای اسلامی - وزارت کشاورزی - فعالیت - پیشنهادی
آخرین اخبار سرویس:

جلالی: «نوری» فردی باسابقه و تجربه فعالیت در حوزه کشاورزی است

جلالی: «نوری» فردی باسابقه و تجربه فعالیت در حوزه کشاورزی است