مطالب مرتبط:
استعفای زارع از شمس آذر
دروازه بان پرسپولیس در شمس آذر
دروازه بان پرسپولیس در شمس آذر
مازیا زارع از هدایت شمس آذر استعفا داد
شمس آذر منحل می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 10:502024-08-05ورزشي

ادامه حضور شمس آذر در لیگ برتر با سیاست جوانگرایی


­مالک و رییس هیئت مدیره باشگاه فوتبال شمس آذر قزوین از ادامه فعالیت این باشگاه در لیگ برتر با استفاده از بازیکنان جوان و پرورش استعداد خبر داد.

مهرزاد نجفیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، ضمن تکذیب خبر انحلال باشگاه شمس آذر قزوین گفت: در فصل جدید لیگ برتر باشگاه شمس آذر قزوین به فعالیت خود ادامه می دهد؛ سیاست ما در تیمداری همچون گذشته استفاده از بازیکنان جوان و استعدادهای ناب است و با این روش ما مثل فصل گذشته از راه فوتبال به دنبال درآمدزایی و تامین مالی نیز هستیم.

مالک باشگاه شمس آذر قزوین تاکید کرد: مازیار زارع به دنبال جذب بازیکنان باتجربه برای تیم بود و گفته نمی تواند با این روش به همکاری خود با باشگاه شمس آذر ادامه دهد و استعفا داد؛ قرار است امروز در قزوین با وی جلسه داشته باشیم و شرایط تیم را برای وی توضیح دهیم ما قصد نداریم روش تیمد اری خود را عوض کنیم و اگر با زارع برای ادامه همکاری به توافق نرسیم قطعا به دنبال همکاری با دیگر سرمربیان می رویم.

رییس هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین در پایان گفت: ما توان مالی که باشگاه های صنعتی نظیر سپاهان، فولاد، ذوب آهن و سایر باشگاه های دولتی دارند را نداریم و باید به فکر درآمدزایی باشیم تا بخشی از هزینه های خود را تامین کنیم بنابراین استفاده از بازیکنان ج


برچسب ها: شمس آذر قزوین - شمس آذر - باشگاه - قزوین - بازیکنان - لیگ برتر - ادامه
آخرین اخبار سرویس:

ادامه حضور شمس آذر در لیگ برتر با سیاست جوانگرایی

ادامه حضور شمس آذر در لیگ برتر با سیاست جوانگرایی