مطالب مرتبط:
جهاد بسیج سازندگی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی
ارائه خدمات بزرگترین موکب درمانی کاشان به زائران اربعین حسینی (ع)
آغاز عملیات خدمات رسانی برای سفرهای اربعین
آغاز عملیات خدمات رسانی برای سفرهای اربعین
خبر مهم ارزی برای زائران اربعین حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 08:152024-07-27اجتماعي

خدمات رسانی بیش از 4000خادم کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین حسینی


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 4 هزار خادم از استان کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 4 هزار خادم از استان کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.

حسن حکمتیان راز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد همچون سال های گذشته در کنار سایر مواکب کشور خدمات رسانی به زائرین اهل بیت عصمت و طهارت را به عهده دارد.

وی اظهارکرد: برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی از استان کهگیلویه وبویراحمد 36 موکب در عراق و 37 موکب در ایران پروانه دار و شناسنامه دار هستند و برای اجرای پذیرایی و خدمت رسانی به زائرین اهل بیت آمادگی دارند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعدادی از مواکب در طریق الکربلای استان کهگیلویه و بویراحمد یعنی شهرستان های باشت و گچساران و تعدادی در مرکز استان و سایر شهرستان ها برپا هستند، تصریح کرد: همچنین موکب های ایرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه نیز مستقر هستند و سایر موکب ها که در کشور عراق اند، در شهر های بصره، کربلا و نجف و مسیر نجف به کربلا مستقر اند.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - رییس ستاد بازسازی عتبات - بویراحمد - کهگیلویه - ستاد بازسازی عتبات
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی بیش از 4000خادم کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین حسینی

خدمات رسانی بیش از 4000خادم کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین حسینی