مطالب مرتبط:
بهارستان در سومین روز بررسی دولت چهاردهم؛ حاشیه و متن رای اعتماد مجلس به کابینه پزشکیان روز سوم + جزییات جلسه
انتصاب های دقیقه نودی این بار با سوء استفاده از نام فرزندان شهید/ میراث سید عباس حسینی مدیر عامل بانک مسکن برای دولت پزشکیان چیست؟
انتصاب جدید در دولت پزشکیان/ سمت محمدمهدی طباطبایی چیست؟
آغاز پنجمین جلسه مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان
علیزاده طباطبایی: طرح نور مبنای قانونی ندارد | مرکز پژوهش های مجلس درباره وضعیت حجاب چه گفته بود؟ | آیا دولت پزشکیان می تواند لایحه حجاب را پس بگیرد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 11:552024-08-19سياسي

پزشکیان: مجلس دولت را انتخاب و انتصاب مدیران اجرایی کارآمد و تحول گرا کمک کند


رییس جمهور بکارگیری افراد توانمند به دور از نگاه های جناحی و سیاسی را تحولی در روند اداره امور کشور برای رفع نقائص و حل مشکلات دانست و از نمایندگان مجلس خواست دولت را در تدوین شاخص های، - رییس جمهور بکارگیری افراد توانمند به دور از نگاه های جناحی و سیاسی را تحولی در روند اداره امور کشور برای رفع نقائص و حل مشکلات دانست و از نمایندگان مجلس خواست دولت را در تدوین شاخص های، انتخاب و انتصاب مدیران اجرایی متخصص، کارآمد و تحول گرا کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پزشکیان شامگاه یکشنبه در دیدارهای جداگانه با مجامع نمایندگان استان های مرکزی، گیلان و مازندران، وجود اختلاف و انشقاق در درون حاکمیت و میان حاکمیت و مردم را از بزرگترین تهدیدات علیه امنیت و پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: دولت چهاردهم ایجاد وفاق را مبنای کار خود قرار داد تا با غلبه بر اختلافات، همه ظرفیت ها و توانمندی های کشور را در مسیر حل مشکلات هم افزا کند.

رییس جمهور با بیان اینکه دولت باور به اجرای حداکثری سند چشم انداز، سیاست های کلان و برنامه 5 ساله را محور تلاش برای ایجاد وفاق قرار داده است، افزود: با وحدت بر محور اجرای سیاست های کلان نظام می توان به زبان و راهکارهای اجرایی مشترک برای حل مشکلات کشور رسید.


برچسب ها: نمایندگان مجلس - نمایندگان - انتصاب مدیران - مدیران اجرایی - رییس جمهور - حل مشکلات - دولت
آخرین اخبار سرویس:

پزشکیان: مجلس دولت را انتخاب و انتصاب مدیران اجرایی کارآمد و تحول گرا کمک کند

پزشکیان: مجلس دولت را انتخاب و انتصاب مدیران اجرایی کارآمد و تحول گرا کمک کند