مطالب مرتبط:
کوچ مردم خان یونس در پی تهدید رژیم صهیونیستی + فیلم
2درصد جمعیت غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند
جزییات جلسه امروز هیئت دولت؛ تجلیل پزشکیان از قهرمانان و مدال آواران کشور در المپیک/ تأکید بر توجه ویژه به ارتقای شأن و جایگاه معلمان/ گزارش سرپرست وزارت خارجه از اقدامات این وزارتخانه در تبیین واقعیت های جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و ترور شهید هنیه
فاجعه رژیم صهیونیستی در غزه
گفتگو مسعود پزشکیان با شارل میشل : بحران ناشی از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 07:152024-08-12بين الملل

خون مردم مظلوم غزه دامن رژیم صهیونیستی غاصب را می گیرد


یک پزشک فعال گروه های جهادی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان ها و مدرسه ها گفت: جامعه پزشکی دنیا باید متحد شود و علیه اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی فریاد بزنند و دولت ها هم به این رژیم فشار بیاورند تا حداقل کشورهای منطقه این رژیم را .

- ایسنا/خوزستان یک پزشک فعال گروه های جهادی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان ها و مدرسه ها گفت: جامعه پزشکی دنیا باید متحد شود و علیه اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی فریاد بزنند و دولت ها هم به این رژیم فشار بیاورند تا حداقل کشورهای منطقه این رژیم را تحریم کنند و شاهراه های حیاتی به سمت آن قطع شود.

دکتر مسلم خواجوی گفت وگو با ایسنا با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: حدود یک سال است که مردم مظلوم غزه زیر بمباران رژیم اسراییل هستند و بی پناه شده اند.

رژیم صهیونیستی در جنایاتش به هیچ کس رحم نکرده و همه جا را از مدرسه ها و خانه ها گرفته تا بیمارستان ها با بمب های نابودکننده مورد حمله قرار داده است.

وی افزود: مسلمانان و همه جامعه جهانی تحت تاثیر این جنایات قرار گرفته اند اما مردم غزه با مقاومت و صبر خود چهره واقعی رژیم صهیونیستی و آمریکای خونخوار را به همه نشان داده اند.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - رژیم - گروه های جهادی - کشورهای منطقه - بیمارستان ها - جامعه پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

خون مردم مظلوم غزه دامن رژیم صهیونیستی غاصب را می گیرد

خون مردم مظلوم غزه دامن رژیم صهیونیستی غاصب را می گیرد