مطالب مرتبط:
مرگ ماهیان در تالاب انزلی
علت مرگ و میر ماهی های تالاب انزلی چه بود؟
علت مرگ و میر ماهیان در تالاب انزلی چه بود؟
علت مرگ ماهیان در تالاب انزلی
مدل انجماد آب از زندگی آبزیان حفاظت می کند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 13:352024-07-28اجتماعي

کاهش شدید اکسیژن، جان آبزیان تالاب انزلی را گرفت


رییس اداره محیط زیست شهرستان بندرانزلی در خصوص علت مرگ و میر همچنین تلفات ماهی در غرب تالاب انزلی، گفت: با توجه به آنالیزهای صورت گرفته؛ کاهش شدید اکسیژن محلول همچنین کاهش عمق آب و تغییرات اقلیمی باعث تلفات ماهی شده است.

- ایسنا/گیلان رییس اداره محیط زیست شهرستان بندرانزلی در خصوص علت مرگ و میر همچنین تلفات ماهی در غرب تالاب انزلی، گفت: با توجه به آنالیزهای صورت گرفته؛ کاهش شدید اکسیژن محلول همچنین کاهش عمق آب و تغییرات اقلیمی باعث تلفات ماهی شده است.

حسن جعفری امروز یک شنبه 7 مرداد ماه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه طی روزهای گذشته تعدادی مرگ و میر همچنین تلفات ماهی در غرب تالاب انزلی مشاهده شده بود؛ طی هماهنگی با همکاران اداره نظارت و پایش بر تالاب جهت نمونه برداری به تالاب اعزام شدند.

جعفری تصریح کرد: با توجه به آنالیزهای صورت گرفته؛ کاهش شدید اکسیژن محلول همچنین کاهش عمق آب و تغییرات اقلیمی باعث تلفات ماهی شده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: با توجه به پایش های صورت گرفته میزان کاهش اکسیژن محلول آب در بخش های دیگر تالاب هم مشاهده شده بود.

وی افزود: همچنین عمق آب دربرخی از مناطق تالاب به نیم متر هم می رسد که این موضوع در حیات آبزیان این زیستگاه طبیعی؛ تاثیر منفی خواهد داشت.


برچسب ها: تالاب انزلی - رییس اداره محیط زیست - تالاب - انزلی - اداره محیط زیست - تغییرات اقلیمی - تلفات
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید اکسیژن، جان آبزیان تالاب انزلی را گرفت

کاهش شدید اکسیژن، جان آبزیان تالاب انزلی را گرفت