مطالب مرتبط:
خداحافظی زلفی گل با کارکنان وزارت علوم
زلفی گل با این عکس از کارکنان وزارت علوم خداحافظی کرد
وزیر علوم با همکاران حوزه وزارتی خداحافظی کرد
وزیر علوم با همکاران حوزه وزارتی خداحافظی کرد
زلفی گل خداحافظی کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 15:352024-08-21سياسي

نامه خداحافظی زلفی گل از وزارت علوم


وزیر علوم با انتشار نامه ای در صفحه شخصی خود با طلب حلالیت از دانشگاهیان گفت: امیدوارم که ناکامی های ندانسته، ناخواسته و نتوانسته مدیریتی اینجانب را ببخشایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم با انتشار نامه ای در یکی از شبکه های اجتماعی از دانشگاهیان طلب حلالیت کرد و گفت: منت خدای را که لیاقت خدمت به جامعه ی فهیم، فرهیخته و فرزانه علمی، فناوری و آموزش عالی را به بنده ارزانی فرمود و در توفیقات حاصله، دستگیر و بنده نواز بود متن نامه به شرح زیر است : به شادیِ آغاز، زاده خلوص و خدمت و تکلیف است که بر آن با خدای علیم و سمیع و بصیر عهد بستم و شادیِ پایان، مولود خشنودی از اعتماد و رضایت از جد و جهد و تلاشی است که به راهی ختم شده است.

منت خدای را که لیاقت خدمت به جامعه ی فهیم، فرهیخته و فرزانه علمی، فناوری و آموزش عالی را به بنده ارزانی فرمود و در توفیقات حاصله، دستگیر و بنده نواز بود.

با یاد شهید جمهور حضرت آیت الله دکتر رییسی و با سپاس و ستایش از حمایتها و هدایتهای جامعه علمی، نخبگانی، دانشگاهیان، دولت خدمتگزار و با قدردانی فروتنانه از همکارانم در صف و ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فردایی شکوفاتر و درخشان تر در میدان مبارک دانش، برای ایران اسلامی آرزو می کنم و هم چنان و در هر سن


برچسب ها: وزیر علوم تحقیقات و فناوری - دانشگاهیان - آموزش عالی - فناوری - وزیر علوم - نامه - تحقیقات و فناوری
آخرین اخبار سرویس:

نامه خداحافظی زلفی گل از وزارت علوم

نامه خداحافظی زلفی گل از وزارت علوم