مطالب مرتبط:
لزوم اجرای طرح توسعه درمانگاه شبانه روزی کوی بندر در بندر امام خمینی
دستگیری قاتل 20 ساله در کمتر از 24 ساعت در بندر انزلی
شکست تیم ملی جوانان برابر ملوان بندر انزلی
ساخت 2 فروند کشتی 3500 تنی در کشتی سازی صدرا آغاز شد
مشکلات ساخت مسکن با تفویض اختیار «کمیسیون ماده پنج» به کلان شهر ها حل می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 08:502024-08-01اجتماعي

طراحی و ساخت موزه باستان شناسی بندر سیراف


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از طراحی و شروع عملیات اجرایی موزه باستان شناسی بندر سیراف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرالله ابراهیمی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طراحی موزه باستان شناسی بندر تاریخی سیراف انجام شده و به زودی عملیات اجرایی ساخت موزه در این کهن بندر شروع می شود.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر افزود: بندر سیراف با پیشینه تاریخی در کرانه خلیج فارس، نگینی که از زمان شکل گیری و پیدایش تاکنون هم چنان می درخشد و یکی از زیباترین بنادر تاریخی فعال در دنیا است.

وی ادامه داد: ایجاد یک موزه باستان شناسی به منظور نمایش و معرفی گوشه ای از فرهنگ، تمدن و تجارت سیرافیان در ادوار مختلف تاریخی به سایر کشورهای هم جوار و خاور دور بسیار ضرورت داشت.

ابراهیمی بیان کرد: این موزه با طراحی و سامان دهی خانه وایت هوس که در حال حاضر بخشی از اشیا تاریخی این بندر در آن نمایش داده شده است به طور حرفه ای انجام خواهد شد و چیدمان موزه به روز می شود.


برچسب ها: موزه باستان شناسی - باستان شناسی - میراث فرهنگی - موزه باستان - گردشگری و صنایع دستی - معاون میراث فرهنگی - استان
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت موزه باستان شناسی بندر سیراف

طراحی و ساخت موزه باستان شناسی بندر سیراف