مطالب مرتبط:
فیلم: پرچم آمریکا در واشنگتن به آتش کشیده شد
از آغاز «طوفان الاقصی» چند نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده اند؟
واکنش کامالا هریس به آتش زدن پرچم آمریکا در تظاهرات علیه نتانیاهو + فیلم
کامالا هریس: آتش زدن پرچم آمریکا را محکوم می کنم
هریس: آتش زدن پرچم آمریکا را محکوم می کنم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 10:552024-07-26سياسي

طوفان الاقصی کاری کرده پرچم صهیونیست ها در قلب آمریکا پایین کشیده شود


نزدیک به یک سال از عملیات طوفان الاقصی گذشته و رژیم جنایتکار صهیونیستی نه تن ها هیچ دستاوردی نداشته بلکه پرچم این رژیم در قلب آمریکا به پایین کشیده شده و پرچم فلسطین جایگزین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، سردار سلیمانی در رویداد بزرگ فصل شیدایی 2 در شهر شال اظهار داشت: منطقه شال یکی از کانون های جوشان تاریخ تشیع است و در طول مسیر تحولات انقلاب اسلامی چه در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی و چه در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم جزو مناطق برجسته و نمونه محسوب می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین  افزود: برگزاری چنین مراسمی با حضور مردم شهیدپرور و یادواره و پاسداشت 153 شهید به خون خفته این خطه جوشان تشیع نشان از یک مسیر تاریخی و یک مردم تاریخ ساز دارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه عاشورا برای ملت های جهان درس ها و عبرت های فراوانی در درون خود داشته و دارد، افزود: عاشورا ملت ما را زنده کرد و به ملت ما حیات بخشید و از مسیر عاشورا توانستیم در مواجهه با بزرگ ترین قدرت های جهانی همچون آمریکا و رژیم منحط پهلوی پیروز شویم.

پیروزی ملت ایران بر رژیم شاه بر اساس راهبرد های عاشورا بود رییس سازمان بسیج مستضعفین  عنوان کرد: ملت بزرگ ما توانست در انقلاب اسلامی با تمسک بر راهبرد غلبه خون بر شمشیر که راهبرد امام حسین (ع) در قیام کربلا و روز عا


برچسب ها: رییس سازمان بسیج مستضعفین - سازمان بسیج مستضعفین - رییس سازمان بسیج - سردار سلیمانی - رییس سازمان - سازمان بسیج - صهیونیست
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی کاری کرده پرچم صهیونیست ها در قلب آمریکا پایین کشیده شود

طوفان الاقصی کاری کرده پرچم صهیونیست ها در قلب آمریکا پایین کشیده شود