مطالب مرتبط:
کسب رتبه 34 کشوری صندوق رفاه دانشجویان در ارزیابی دولت الکترونیک
خروج مهاجران افغان شتاب گرفت/ارزیابی های مثبت و منفی درباره وزرای پیشنهادی کابینه/مذاکره پس از آتش بس/پیشخوان
کسب رتبه 34 کشوری صندوق رفاه دانشجویان در ارزیابی دولت الکترونیک
دلیل اعتراض پرستاران چیست؟/ دبیرکل خانه پرستار: نظام سلامت ما 700 هزار میلیارد تومان گردش دارد/ اختلاف درآمد و پرداختی در میان کادر درمان است که مشکل ایجاد کرده/ دولت اگر مبتنی بر شعارهایش عمل کند و مشکلات را حل کند، اعتماد جامعه پرستاری برمی گردد
آخرین ارزیابی واشنگتن از حمله احتمالی به اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 10:302024-08-14اجتماعي

29 هزار نوآموز کردستانی سنجش سلامت و ارزیابی تحصیلی شدند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: تا کنون 29 هزار نوآموز استان در برنامه ملی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی شرکت کردند.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: تا کنون 29 هزار نوآموز استان در برنامه ملی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی شرکت کردند.

طالب محمدی 24 مرداد در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: سامانه سنجش برای بازماندگان سنجش فعال است و اولیاء نوآموزان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی my.

medu.

ir نسبت به نوبت گیری اقدام و مراحل بعدی را با مراجعه به یکی از 20 پایگاه جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در شهرستان ها و مناطق تابعه استان انجام دهند.

محمدی عنوان کرد: از آغاز اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی (23 آبان 1402) تا کنون 29 و 137 نفرنوآموز استان در برنامه ملی سنجش نوبت گیری کردند و 29 هزار و 58 نفر نوآموز کردستانی نیز با شرکت در این برنامه ارزیابی شدند.

وی از خانواده هایی که تاکنون برای سنجش فرزندان بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند، درخواست کرد این فرآیند را هر چه زودتر طی کنند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان یادآور شد: متولدین قبل از مهر 1396 تا اول مهر 1397 که در سال 1403 می توانند وارد پایه اول دبستان می شوند الزاماً باید در برنامه سنجش بد


برچسب ها: رییس آموزش و پرورش استثنایی - آموزش و پرورش استثنایی - رییس آموزش و پرورش - سنجش - کردستان - برنامه - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

29 هزار نوآموز کردستانی سنجش سلامت و ارزیابی تحصیلی شدند

29 هزار نوآموز کردستانی سنجش سلامت و ارزیابی تحصیلی شدند