مطالب مرتبط:
واکنش حماس به ادعای اسراییل درباره حمله به مدرسه التابعین
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی حمله به مدرسه التابعین غزه را محکوم کرد
حماس: ادعای اسراییل در مورد شهدای مدرسه غزه کاملا کذب است
واکنش حماس به ادعای اسراییل درباره مدرسه تابعین
مراسم روز خبرنگار با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 14:352024-08-11بين الملل

جهاد اسلامی ادعای حضور اعضایش در مدرسه التابعین را تکذیب کرد


جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادعاهای مطرح شده از سوی رژیم صهیونیستی درباره حضور تعدادی از اعضای این جنبش در مدرسه التابعین را قاطعانه تکذیب کرد.

- جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادعاهای مطرح شده از سوی رژیم صهیونیستی درباره حضور تعدادی از اعضای این جنبش در مدرسه التابعین را قاطعانه تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه با انتشار بیانیه ای ادعاهای رژیم اشغالگر صهیونیستی درباره حضور نیروهای کادری و جهادی گردان های القدس در مدرسه التابعین را که هدف بمباران قرار گرفت و به شهید و زخمی شدن صدها غیرنظامی فلسطینی منجر شد، تکذیب کرد.

این جنبش در بیانیه خود تاکید کرد: ادعاهای دشمن در خصوص حضور نیروهای کادری و مجاهد سرایا القدس در مدرسه التابعین را قاطعانه تکذیب می کنیم.

همچنین این جنبش اعلام کرد: هدف از دروغ هایی که دشمن به آنها دامن می زند، ایجاد آشوب و فرار از پاسخگویی برای استمرار بخشیدن به جنگ نسل کشی است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر شنبه مدعی شد که 19 تن از اعضای 2 جنبش حماس و جهاد اسلامی در حمله انجام شده به مدرسه التابعین در غزه به شهادت رسیده اند.

در حمله بامداد روز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین در محله الدرج، بیش از 100 فلسطینی شهید و ده ها تن دیگر زخمی شدند.


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - جهاد اسلامی - جنبش - صهیونیستی - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی ادعای حضور اعضایش در مدرسه التابعین را تکذیب کرد

جهاد اسلامی ادعای حضور اعضایش در مدرسه التابعین را تکذیب کرد