مطالب مرتبط:
لغو حکم عزل 3 مسئول ارشد دولت سیزدهم/ ماجرا چیست؟
اخراج سه مسئول ارشد دولت سیزدهم در وزارت جهاد کشاورزی
چشم انداز وزارت فرهنگ و ارشاد در دولت چهاردهم
فساد اقتصادی در دولت سیزدهم/چای دبش و اتهام ات جنجالی به عبدالناصر همتی
فساد اقتصادی در دولت سیزدهم/چای دبش و اتهام ات جنجالی به عبدالناصر همتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 09:252024-08-19فرهنگي

اهتمام ویژه دولت سیزدهم به فرهنگ و هنر کردستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: دولت سیزدهم علاوه بر اختصاص اعتبارات ویژه فرهنگی و هنری برای برگزاری برنامه ها، اهتمام ویژه ای به پروژه های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر داشته است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: دولت سیزدهم علاوه بر اختصاص اعتبارات ویژه فرهنگی و هنری برای برگزاری برنامه ها، اهتمام ویژه ای به پروژه های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر داشته است.

علی اصغر دریایی امروز (29مرداد) در آستانە گرامیداشت هفتە دولت در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در طول 18 سال ساخت تالار مرکزی سنندج 77 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد اما از سال 1400 تاکنون بیش از 135 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

دریایی عنوان کرد: دولت سیزدهم علاوه بر اختصاص اعتبارات ویژه فرهنگی و هنری برای برگزاری برنامه ها، اهتمام ویژه ای به پروژه های عمرانی عرصه فرهنگ و هنر داشته بەطوری که در طول 18 سال ساخت تالار مرکزی تنها 77 میلیارد تومان برای ساخت این پروژه اختصاص داده شد اما در طول سه سال دولت سیزدهم 135 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شده است.

وی افزود: تالار مرکزی سنندج به عنوان اولین های مراکز فرهنگی و هنری شهر سنندج در اذهان هنرمندان از اعتبار ویژه ای برخوردار است و همین امر متولیان فرهنگی دول


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - پروژه های عمرانی - دولت سیزدهم - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگی و هنری
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه دولت سیزدهم به فرهنگ و هنر کردستان

اهتمام ویژه دولت سیزدهم به فرهنگ و هنر کردستان