مطالب مرتبط:
6914 گذرنامه برای زائران اربعین حسینی خراسان شمالی صادر شده است
صدور هفت هزار گذرنامه اربعین در خراسان شمالی
کتاب صوتی رایگان «جاذبه حسینی» ویژه زائران اربعین/لینک دانلود
تردد زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین ظهر جمعه
تردد زائران اربعین حسینی از مرز خسروی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 08:502024-08-17اجتماعي

حدود 7 هزار گذرنامه برای زائران اربعین حسینی خراسان شمالی صادر شد


بجنورد_ فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای محرم 4 هزار و 300 گذرنامه زیارتی و 2 هزار و 614 گذرنامه بین المللی صادر شده است.

- بجنورد_ فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت: از ابتدای محرم 4 هزار و 300 گذرنامه زیارتی و 2 هزار و 614 گذرنامه بین المللی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: از ابتدای محرم امسال تا امروز 4 هزار و 300 گذرنامه زیارتی و 2 هزار و 614 گذرنامه بین المللی صادر شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به قانون داشتن 6 ماه اعتبار گذرنامه گفت: به منظور تسهیل در سفر زائران اربعین، این امکان فراهم شده کسانی که گذرنامه آنها کمتر از 6 ماه اعتبار دارند تنها از مرز زمینی می توانند به کشور عراق سفر کنند وی افزود: به زائران توصیه می شود در نگهداری و محافظت از گذرنامه خود دقت کافی داشته باشند و حتماً مهر خروج و ورود هر دو کشور در گذرنامه آنها ثبت شود.

فرمانده پلیس خراسان شمالی تصریح کرد: در سفر به عراق به هیچ عنوان نیاز به پرداخت ویزا نیست و اگر کسی این مسئله را با زائر مطرح کرد، بدانند که کلاهبرداری است و اعتماد نکنند.

سردار مطهری زاده در خصوص گم شدن گذرنامه در عراق بیان داشت: اگر گذرنامه شخصی در سفر گم شد حتماً به کنسولگری مراجعه کنند و به ایش


برچسب ها: گذرنامه - فرمانده انتظامی استان - استان خراسان شمالی - خراسان شمالی - فرمانده انتظامی - استان خراسان - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

حدود 7 هزار گذرنامه برای زائران اربعین حسینی خراسان شمالی صادر شد

حدود 7 هزار گذرنامه برای زائران اربعین حسینی خراسان شمالی صادر شد