مطالب مرتبط:
اختصاصی |سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد شد
وزیر ارشاد پزشکیان مشخص شد
عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد شد
جدیدترین گمانه زنی از وزیر ارشاد دولت چهاردهم
سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 21:002024-08-10سياسي

وزیر جدید ارشاد باید برای حل مشکلات خبرنگاران اطمینان دهد


از وزیر پیشنهادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از رای اعتماد درخواست خواهیم کرد که برای حل و فصل مشکلات خبرنگاران به نمایندگان اطمینان خاطر بدهد.

- قم- نماینده قم در خانه ملت گفت: از وزیر پیشنهادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از رای اعتماد درخواست خواهیم کرد که برای حل و فصل مشکلات خبرنگاران به نمایندگان اطمینان خاطر بدهد.

به خبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذالنوری ظهر شنبه در نشست صمیمی مجمع نمایندگان قم با مدیران و نمایندگان رسانه های استان گفت: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر هم زبان و هم دل هستند و اگر موضوعی باشد، بین خود حل و فصل می کنند.

حجت الاسلام ذالنوری ادامه داد: از تلاش های نمایندگان ادوار قم در مجلس شورای اسلامی به واسطه تلاش های آنان در پیگیری مشکلات استان قم قدردانی می کنیم.

حجت الاسلام ذوالنوری افزود: موضوعاتی که خبرنگاران و اصحاب رسانه ها در این نشست مطرح کردند مورد پیگیری مجمع نمایندگان قرار می گیرد، هر چند برخی از موضوعات برای دولت هزینه دار است و پیگیری و به ثمر رساندن آنها کمی دشوار است.

نماینده قم در خانه ملت ابراز کرد: از وزیر پیشنهادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از رای اعتماد درخواست خواهیم کرد که برای حل و فصل مشکلات خبرنگاران تلاش کند و در این زمینه به نمایندگان اطمین


برچسب ها: نمایندگان - مشکلات خبرنگاران - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - خبرنگاران - خبرنگار - وزیر فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جدید ارشاد باید برای حل مشکلات خبرنگاران اطمینان دهد

وزیر جدید ارشاد باید برای حل مشکلات خبرنگاران اطمینان دهد