مطالب مرتبط:
افشاگری پزشک یهودی آمریکایی درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان غزه
ادعای رژیم صهیونیستی: یگان ویژه در یمن تشکیل دادیم 
تاکید احزاب سیاسی یمن بر حمایت از ملت فلسطین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی
عضو ارشد حزب الله: تجاوز به یمن به عمق بحران های رژیم صهیونیستی می افزاید
اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اختیار هکرها قرار گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 10:302024-07-24سياسي

ولایتی: جنایات رژیم صهیونیستی مردم یمن را با شکست مواجه نمی کند


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با محمد عبدالسلام سخنگو و رییس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی ‎یمن در گفتگوی تلفنی در خصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

- مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با محمد عبدالسلام سخنگو و رییس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی ‎یمن در گفتگوی تلفنی در خصوص آخرین تحولات سیاسی و میدانی منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی در این تماس تلفنی ضمن تمجید از دستاوردهای یمنی ها در مبارزه با صهیونیست ها گفت: در وهله اول تشکر و همبستگی خودمان را با ملت یمن ابراز می دارم و از اقدامات بزرگی که در یاری رسانی به مردم مظلوم فلسطین و غزه انجام دادید تشکر می کنیم.

اقدامات شما موجب شد که در کل جهان اسلام و همه ملت های مظلوم جهان همدلی و همبستگی با مردم یمن به وجود بیاید که در جهت منافع امت اسلامی و مردم فلسطین و یمن است.

وی افزود: اقدامات شما باعث گردید که جایگاه گذشته یمن که ریشه عمیقی در تاریخ اسلام دارد یکبار دیگر احیا شود و مجاهدان و ملت بزرگ یمن نشان دادند که به ارزش های امت اسلامی و جهان اسلام وفادارند و در حمایت از فلسطین از توانمندی های بالایی برخوردار هستند و تمام این ظرفیت های خود را با ایثار تمام در خدمت امت اسلامی به ویژه فلسطین گذاشته است.


برچسب ها: مشاور مقام معظم رهبری - مقام معظم رهبری - محمد عبدالسلام - آخرین تحولات - گفتگوی تلفنی - جنایات رژیم صهیونیستی - عبدالسلام
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: جنایات رژیم صهیونیستی مردم یمن را با شکست مواجه نمی کند

ولایتی: جنایات رژیم صهیونیستی مردم یمن را با شکست مواجه نمی کند