مطالب مرتبط:
فیلم/ رونمایی حزب الله از شهر های موشکی در لبنان
انتشار ویدئو شهر های موشکی حزب الله برای نخستین بار
واکنش سفارت ایران در بیروت به رونمایی پایگاه زیرزمینی حزب الله لبنان : این شهر های موشکی در سراسر جغرافیای ایران قرار دارند / در صورت لزوم می توانیم از هر نقطه ای در ایران به دشمن حمله کنیم
رونمایی از تاسیسات موشکی زیرزمینی حزب الله + فیلم
رونمایی از پایگاه موشکی عظیم و زیرزمینی حزب الله | فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 19:552024-08-16بين الملل

نخستین پیام رونمایی از شهر موشکی حزب الله


در یازدهمین ماه نبرد طوفان الاقصی حزب الله لبنان گوشه ای از توان رزمی پنهان خود را فاش کرد که تاکنون به کار گرفته نشده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت؛ در یازدهمین ماه نبرد طوفان الاقصی حزب الله لبنان گوشه ای از توان رزمی پنهان خود را فاش کرد که تاکنون به کار گرفته نشده است.

تصاویر یکی از تونل های موشکی حزب الله به نام عماد چهار در سطح گسترده مورد توجه رسانه های ارتباط جمعی و تحلیلگران قرار گرفته است.

محافل صهیونیستی اعلام کردند موشک های کاتیوشا که در ده ماه گذشته در جبهه جنوب لبنان علیه اسراییل به کار گرفته شده با آنچه حزب الله در اختیار دارد و تاکنون وارد میدان نبرد نکرده قابل مقایسه نیست.

حزب الله پیش از این بخشی از اطلاعات دقیق مقاومت اسلامی لبنان درباره مراکز حساس نظامی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی را فاش کرده بود، اما این نخستین باراست که بخشی از توان موشکی سنگین خود را رونمایی می کند.

رژیم صهیونیستی در ده ماه گذشته با وجود حملات گسترده به تمام مناطق نوار غزه در کشف و انهدام بخش اعظم تونل های مقاومت فلسطین ناکام مانده است و اکنون نگران تونل های رزمی و موشکی حزب الله لبنان است.


برچسب ها: حزب الله - حزب الله لبنان - الله - لبنان - صهیونیستی - توان رزمی - یازدهمین
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیام رونمایی از شهر موشکی حزب الله

نخستین پیام رونمایی از شهر موشکی حزب الله