مطالب مرتبط:
بیانیه شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در ارتباط با کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان
حمایت حزب اعتدال و توسعه از کابینه پیشنهادی پزشکیان/ برخوردهای تند و غیرمنصفانه آمیخته با سهم خواهی دور از انتظار بود/ بر همگان تکلیف است که منتخب ملت را با تمام توان حمایت کنند تا دولت بتواند بر انبوه مشکلات بازمانده از گذشته فائق آید
رای مثبت کمیسیون فرهنگی به دو وزیر پیشنهادی
مناظره اعضای کمیسیون عمران مجلس برای وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی
رای مثبت کمیسیون فرهنگی به دو وزیر پیشنهادی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 14:152024-08-15سياسي

وزیر پیشنهادی فرهنگ اعتقاد راسخ به فرهنگ و اهتمام به توسعه فرهنگ دارد


حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با بیان اینکه سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ از جوزدگی و تأثیرپذیری های سطحی و گذرا به دور است، گفت: این ویژگی، - حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با بیان اینکه سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ از جوزدگی و تأثیرپذیری های سطحی و گذرا به دور است، گفت: این ویژگی، یکی از ضروریات برای هر مسئول فرهنگی است؛ چراکه او باید خود، فرهنگی و فرهیخته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی -عضو مجلس خبرگان رهبری- در گفت وگو با ایسنا، در مورد انتخاب سیدعباس صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: برای آنکه دریابیم امروزه در عرصه فرهنگی کشور چه باید کرد، ضروری است سه ضلع بنیادین فرهنگ متعلق به ایران را با دقت و تأمل بررسی کنیم و ارتباط و پیوند میان آن ها را به درستی تبیین کنیم تا بتوانیم نقشه راهی روشن و استوار ترسیم کنیم.

وی ادامه داد: نخستین ضلع، فرهنگ ایرانی است؛ فرهنگی که تاریخ، خود گواه روشنی بر توانایی بی نظیر آن در پرورش حکمت عملی و استقبال پرشور و معنادار از فرهنگ اسلامی است.

این پیوند و پذیرش، نه تنها در زمینه های اعتقادی و معنوی، بلکه در عرصه های هنری، ادبی، و تمدنی نیز نمود یافته و به اوج رسیده است.


برچسب ها: حجت الاسلام والمسلمین - فرهنگ - وزیر پیشنهادی - سیدعباس صالحی - پیشنهادی - حجت الاسلام - وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی فرهنگ اعتقاد راسخ به فرهنگ و اهتمام به توسعه فرهنگ دارد

وزیر پیشنهادی فرهنگ اعتقاد راسخ به فرهنگ و اهتمام به توسعه فرهنگ دارد