مطالب مرتبط:
مخالف وزیر پیشنهادی: آقای نوری قزلچه نگفتید بازار کشاورزی را چگونه باید به بهره وری رساند؟ /موافقت کمیسیون کشاورزی با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی+فیلم
بهره برداری از 12 طرح جهاد کشاورزی املش
بهره برداری از 110 طرح صنعتی، معدنی و بازرگانی در همدان
بهره برداری از فرستنده رادیو اربعین در مرز شلمچه
بهره برداری از پروژه جدید غدانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 08:502024-08-19سياسي

ذاکر: «نوری» چگونه می خواهد بازار صادرات کشاورزی را به بهره برداری برساند


نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با طرح پرسش هایی درباره برنامه های پیشنهادی وزیر جهاد کشاورزی برای کاهش مصرف آب و اصلاح نظام بازار گفت: - ذاکر: نوری چگونه می خواهد بازار صادرات کشاورزی را به بهره برداری برساند نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با طرح پرسش هایی درباره برنامه های پیشنهادی وزیر جهاد کشاورزی برای کاهش مصرف آب و اصلاح نظام بازار گفت: آقای نوری چگونه می خواهد بازار صادرات کشاورزی را به بهره برداری برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر در جلسه علنی نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس به عنوان مخالف غلامرضا نوری وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: من از آقای رییس جمهور تشکر می کنم که آقای نوری را به عنوان وزیر کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد؛ برنامه های وزیر پیشنهادی را مطالعه کردم، او فرزند مجلس و کمیسیون کشاورزی است و با درد کشاورزان آشنا بوده و خوب می شناسد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به برنامه های ارائه شده، سوال این است که وزیر پیشنهادی چه راهکاری برای به بهره برداری رساندن بازار صادرات کشاورزی دارد؟ چون در برنامه شان از اصلاح نظام بازار و بهبود بهره وری سخن گفته اما راهکاری ارائه نکردند.


برچسب ها: کشاورزی - مجلس شورای اسلامی - صادرات کشاورزی - جهاد کشاورزی - شورای اسلامی - وزیر جهاد کشاورزی - پیشنهادی
آخرین اخبار سرویس:

ذاکر: «نوری» چگونه می خواهد بازار صادرات کشاورزی را به بهره برداری برساند

ذاکر: «نوری» چگونه می خواهد بازار صادرات کشاورزی را به بهره برداری برساند