مطالب مرتبط:
بهترین برند مکمل ایرانی
اقدام عملی بیمه البرز برای تحقق شعار سال
کدام برند حامی ورزشکاران ایرانی در پاریس است؟
15 مرداد آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی سال 1402
تخصیص ارز اربعین برای افراد پنج سال به بالا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 09:252024-07-30اقتصادي

10 سال طول می کشد تا سراب نیلوفر دوباره برند گردشگری کرمانشاه شود


مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای احیاء سراب نیلوفر، گفت: حدود 10 سال طول می کشد تا سراب نیلوفر دوباره به برند گردشگری کرمانشاه تبدیل شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای احیاء سراب نیلوفر، گفت: حدود 10 سال طول می کشد تا سراب نیلوفر دوباره به برند گردشگری کرمانشاه تبدیل شود.

سید محمدامین حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به مشکلاتی که طی سالهای گذشته برای مجموعه سراب نیلوفر کرمانشاه بوجود آمده، اظهار کرد: این مجموعه سابقا تحت نظر شرکت توسعه گردشگری بود، اما برای چندسال به بخش خصوصی واگذار شد و طی این مدت به علت بی توجهی و عدم رسیدگی به آن توسط بهره برداران، زیرساخت های آن تخریب و از بین رفت.

وی افزود: اواخر سال گذشته مجموعه سراب نیلوفر کرمانشاه بار دیگر به شرکت توسعه گردشگری واگذار شد و برای اینکه بتوانیم آن را احیاء کنیم، اقدامات و فعالیت هایی را در دستورکار خود قرار دادیم.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کرمانشاه با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته احیاء سراب نیلوفر سه تا پنج سال طول می کشد، گفت: اگر بخواهیم سراب نیلوفر را به جایگاه ایده آل و ویژه سابق آن بازگردانیم حدود 10 سال طول خواه


برچسب ها: سراب نیلوفر - کرمانشاه - گردشگری - توسعه گردشگری - نیلوفر - برند گردشگری - سراب
آخرین اخبار سرویس:

10 سال طول می کشد تا سراب نیلوفر دوباره برند گردشگری کرمانشاه شود

10 سال طول می کشد تا سراب نیلوفر دوباره برند گردشگری کرمانشاه شود